اخبار روز

مرگ دلخراش تازه داماد هنگام رقصیدن در شب عروسی اش + عکس – بلادنیوز

  • مرگ دلخراش تازه داماد هنگام رقصیدن در شب عروسی اش + عکس – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز یک جوان ۲۲ ساله در مصر هنگام رقص و شادمانی در مراسم جشن عروسی خود ناگهان دچار سکته قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
    مرگ یک جوان مصری بر اثر سکته قلبی در مراسم جشن عروسی خود در میان حاضران، موجب اندوه زیادی در بین مردم مصر شده است.

    یک جوان مصری به نام سعید خالد السعید محمد اسماعیل در اولین ساعت بامداد در پورت سعید در مراسم جشن عروسی خود جان باخت. او در مقابل چشمان عروس و خانواده اش دچار سکته قلبی شد و به زمین افتاد.

    نیروهای اورژانس گزارشی از مردم دریافت کردند مبنی بر اینکه این جوان که در بین دوستانش به صهیب خالد معروف است بر اثر افت شدید گردش خون در حین شادی بیهوش شده است. کمی بعد مشخص شد که سعید خالد که مراسم جشن عروسی خود را در سالن فرانسوی واقع در محله شرقی پورت سعید برگزار کرده در میان مراسم ناگهان دچار سکته قلبی شده است. این جوان ۲۲ ساله پس از انتقال از سالن عروسی به بیمارستان جان باخت.

    هزاران نفر در شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق واکنش نشان داده و بسیاری که او را می‌شناختند از اخلاق حسنه وی تمجید کردند. مرگ سعید پس از تبدیل شادی به غم در شبکه‌های اجتماعی باعث تاسف شد و کاربران با خانواده او ابراز همدردی کردند.

    داماد 22 ساله هنگام رقص در جشن عروسی خود درگذشت | هزاران نفر - روز نو

    در جزئیات، نزدیکان این جوان ساکن استان پورت سعید مصر تایید کرده اند که وی از خوشحالی در جشن عروسی خود در میان خانواده خود می‌رقصید و در حالی که شاد و خندان بود ناگهان در میان حاضران جان باخت.

    پزشکان در بیمارستان السلام در پورت سعید تاکید کردند که این جوان ۲۲ ساله به دلیل نارسایی قلبی جان باخته است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا