اخبار روز

حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) میزبان نیایشگران عرفه می‌شود – بلادنیوز

  • حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) میزبان نیایشگران عرفه می‌شود – بلادنیوز

    – اخبار استانها –

    امیرعباس حقیقی‌نیک در گفت‌وگو با خبرنگار بلادنیوز از شیراز، مراسم قرائت دعای روز عرفه همراه با سوگواری سالروز شهادت حضرت مسلم‌ بن عقیل و بزرگداشت شهدای عظیم‌الشأن خدمت در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

    وی افزود: این مراسم با نوای حسن شالبافان، مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) امروز بعدازظهر ساعت 15:30 در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد.

    مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: همچنین مراسم جشن عید سعید قربان نیز همزمان با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

    به گزارش بلادنیوز، مراسم قرائت دعای عرفه در 80 بقعه متبرکه شاخص استان فارس نیز برگزار می‌شود؛  در کلانشهر شیراز در بقعه مقدس سیدعلاء‌الدین حسین(ع) با مداحی اکبر افخمی، بقعه علی بن حمزه(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام انصاری و مداحی مصطفی زارع و عباس صف‌شکن و در بقعه شاهداعی الی الله(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام میر و مداحی ابوالفضل میثمی‌پور برگزار می‌شود.

    همچنین بقعه سیدتاج الدین غریب(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سجادی و مداحی تحفه و گلکار و بقعه سیدمحمد(ع) قصردشت با سخنرانی حجت‌الاسلام دانش و مداحی محمدعلی مشکین فام میزبان مردم ولایتمدار شیراز است.  این مراسم در بقعه سیدمحمد(ع) نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام زارعی و مداحی رعیت از مداحان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود و همچنین شاهد برگزاری دعای روح‌بخش عرفه در قدمگاه حضرت ابوالفضل(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام تجرد و مداحی رخ بخش هستیم.

    در بقعه امامزاده ابراهیم (ع) سیبویه با سخنرانی حجت‌الاسلام امینی و مداحی محسن هادیان و در آستان مقدس علی‌بن حمزه(ع) نیز با مداحی سید مصطفی زارع و امیر راستی اجرا خواهد شد. آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) و سالن اجتماعات امامزاده شاهزاده قاسم(ع) و امامزاده سید حاجی(ع) و گلزار شهدای فسا و آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر ششده برخی از محل‌های برگزاری دعای عرفه در استان فارس هستند.

    انتهای پیام/424/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا