اخبار روز

شباهت باورنکردنی دختر آزاده نامداری مجری تلویزیون به مادر مرحومش + عکس – بلادنیوز

  • شباهت باورنکردنی دختر آزاده نامداری مجری تلویزیون به مادر مرحومش + عکس – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز آزاده نامداری ۹ آذر ۱۳۶۳در سنقر،به دنیا آمد.آزاده نامداری از ۱۹ سالگی وارد تلویزیون شد، آزاده نامداری کار خود را در شبکه استانی زاگرس در کرمانشاه آغاز کرد و سپس به تهران آمد،آزاده نامداری در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. آزاده نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش «تازه‌ها» در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کرد که در بهمن ۱۳۸۸ به پایان رسید.آزاده نامداری مجری برنامه غیرمنتظره شد که از شبکه دو پخش می‌شد. آزاده نامداری سری اول برنامه غیرمنتظره در ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز شد و در ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید. سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ آغاز شد و در آخرین پنج‌شنبه سال به کار خود پایان داد.

    تصویری از دختر آزاده نامداری به نام گندم منتشر شد که با بزرگ تر شدنش چهره اش با مادر مرحومش مو نمی زند

    آزاده نامداری

    آزاده نامداری

    خصوصیات اخلاقی ازاده نامداری

    آزاده نامداری مجری معروف ایرانی در ازدواج اولش با فرزاد حسنی در یکی از مصاحبه هایش از اخلاق خاصش که موجب طلاقش از فرزاد حسنی شد پرده برداشت.

    نامداری در این مصاحبه گفت:

    «من یک خودخواهی دارم؛

    برای من مهم نیست که یک نفر چقدر دوستم دارد بلکه برای من مهم است که خودم چقدر کسی را دوست دارم.

    اصلا حاضر نیستم این امتیاز را به شخصی بدهم که کنارش باشم چون او مرا دوست دارد و از اینکه با کسی است که دوستش دارد، لذت ببرد اما من نصف او لذت ببرم.»

    آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه ۶ تیرماه ۱۳۹۲ با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند.

    حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند.

    اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای گشت.آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر ۱۳۹۴ باهم ازدواج کردند.فروردین ماه سال ۱۴۰۰ ، این هنرمند جان خود را از دست داد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا