اخبار روز

له شدن خودروی ال ۹۰ درپی سقوط پایه پرچم در بزرگراهی در اصفهان + فیلم – بلادنیوز

  • له شدن خودروی ال ۹۰ درپی سقوط پایه پرچم در بزرگراهی در اصفهان + فیلم – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مصدوم شدن یک نفر در پی حادثه سقوط پایه پرچم در محدوده خیابان امام خمینی خبر داد.

    منصور شیشه‌فروش در اصفهان، پیرامون حادثه سقوط پایه پرچم در محدوده خیابان امام خمینی کلان‌شهر اصفهان اظهار داشت: حوالی ساعت ۷:۳۰ صبح امروز گزارشی مبنی بر سقوط یکی از پایه پرچم‌های ۳۰ متری در خیابان امام خمینی روی خودروی سواری ال‌۹۰ سقوط کرده است.

    وی افزود: در پی این حادثه سرنشین خودروی سواری مصدوم شد که به مراکز درمانی انتقال یافت و خوشبختانه شدت جراحات جدی نیست و شرایط در حال کنترل است.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره علت این حادثه خاطرنشان کرد: ماموران شهرداری منطقه چند روز قبل از این پایه پرچم ارزیابی ایمنی به عمل آورده و متوجه شده بودند که بخشی از کابل‌های آن به سرقت رفته و امروز با جرثقیل و امکانات برای رفع نقص دکل به منطقه مراجعه کرده بودند، در پی یک حادثه پایه پرچم روی یکی از خودروهای استیجاری خود شهرداری سقوط می‌کند.

    وی اضافه کرد: با این حال قرار است که یک تیم فنی آتش‌نشانی و سازمان استاندارد به شکل ویژه‌تری در مورد این حادثه علت‌یابی کند.‌ خوشبختانه این حادثه خسارات جانی شدیدی نداشته و وضعیت فرد مصدوم نیز در حال کنترل است.شیشه‌فروش گفت: باید در شهرک‌های بازی، پارک‌های بازی، المان‌ها، مجسمه‌ها و همه الحاقات شهری اصول ایمنی در برابر حوادث طبیعی و انسان‌ساز رعایت شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا