اخبار روز

آخرین خبرها از وضعیت سلامتی فرامرز صدیقی و شیرین یزدان‌بخش – بلادنیوز

  • آخرین خبرها از وضعیت سلامتی فرامرز صدیقی و شیرین یزدان‌بخش – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بلادنیوز، فرامرز صدیقی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بعد از مدتی درمان در بیمارستان به منزل منتقل شد.

    سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر این خبر را اعلام کرد و گفت: با توجه به بهبود نسبی استاد صدیقی با هماهنگی تیم پزشکی، مقرر شد روند درمانی وی در منزل ادامه یابد.

    فرامرز صدیقی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و تئاتر کشور در سال 1328 در شهر سقز واقع در استان کردستان به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و فعالیت هنری اش را از سال 1347 آغاز کرد.

    خاک و آتش، پسر آدم، دختر حوا، قدمگاه، مارال، هزاران زن مثل من، عشق کافی نیست، اسکادران عشق، پاییز بلند، طعمه (نویسنده و کارگردان)، دادستان، دلشدگان، آخرین پرواز، دندان مار، زمان ازدست‌رفته از جمله آثار سینمایی و تلویزیونی فرامرز صدیقی ست که در آنها ایفای نقش کرده است.

    این هنرمند پیشکسوت در سال 1370 برنده سیمرغ بلورین بهترین نقش اول مرد برای فیلم دادستان در دهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

    فرامرز صدیقی چند روزی به علت مشکلات ریوی و معده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در تهران بستری و تحت درمان قرار گرفت.

    محمد فیلی مشکوک به ضایعه مغزی/ مردم برای بازیگر سریال «مختارنامه» دعا کنند

    بازیگران , تلویزیون , سینما , بیمارستان ,

    حال شیرین یزدان‌بخش خوب است

    شیرین یزدان‌بخش، بازیگر سینما که چند روز پیش به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بود از بیمارستان مرخص شد.

    این بازیگر ابتدا در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری بود اما با بهتر شدن حالش به بخش عمومی منتقل شد و عصر امروز نیز به تشخیص پزشک درمانگرش از بیمارستان مرخص شد.

    به گفته نزدیکان وی، حال عمومی او خوب است.

    بعد از بستری شدن این بازیگر در بیمارستان، خانه سینما نامه‌نگاری‌های لازم را به صندوق اعتباری هنر انجام داد اما به دلیل اینکه او عضو این صندوق نیست، مسئولان در پی بررسی شرایط و نحوه حمایت از این بازیگرند.

    یزدان‌بخش از اواخر دهه 70 ، تماشاگر ثابت تئاتر،‌ موسیقی و سینما است و همین امر سبب شد تا میان جامعه تئاتری و موسیقی شناخته شود. او ابتدا با بازی در فیلم «لطفا مزاحم نشوید» ساخته محسن عبدالوهاب وارد حوزه بازیگری شد و به مدت ده سال در این حوزه فعالیت کرد.

    او در سال‌های حضور خود در سینما با بازی در فیلم‌هایی همچون «جدایی نادر از سیمین»،‌ «بوسیدن روی ماه»، «ابد و یک روز»، «آشغال‌های دوست‌داشتنی»، «ملبورن»، «تختی»، «عنکبوت» و… با کارگردان‌های شاخص سینما مانند اصغر فرهادی، همایون اسعدیان، سعید روستایی، محسن امیریوسفی، نیما جاویدی، بهرام توکلی، ابراهیم ایرج‌زاد و… همکاری داشته است. 

    انتهای پیام/

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا