اخبار روز

مجوز دو سایت‌ ایرانی که بلیت دلاری هواپیما فروختند لغو شد – بلادنیوز

  • مجوز دو سایت‌ ایرانی که بلیت دلاری هواپیما فروختند لغو شد – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از تسنیم، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در پی تخلف فروش دلاری بلیت هواپیما، سایت‌های «الدلیل» و «تراول اکسین» لغو مجوز و مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی «وزین مهر اکسین» به مدت یکماه تعلیق شد.

    جعفر یازرلو توضیح داد: در ادامه تخلف فروش دلاری سایت‌های ایرانی با نام‌های عربی، شرکت «وزین مهر اکسین» یک ماه تعلیق شد و در مدت تعلیق یکماه، در صورتی که اقدام به فروش بلیت هواپیما کند، لغو مجوز دایمی خواهد شد.

    وی گفت: دو تارنمای «الدلیل» و «تراول اکسین» هم که زیر نظر وزین اقدام به تخلف در فروش دلاری بلیت هواپیما داشتند، مسدود شدند.

    سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در صورت تخلف مبنی بر تغییر دامنه سایت «وزین مهر اکسین»، این موضوع به دادستانی گوشزد شده و دادستانی با این تخلف احتمالی برخورد قضایی خواهد کرد.

    یازرلو متذکر شد: به هیچ عنوان نمایش، عرضه، انتشار و فروش بلیت هواپیما خارج از نرخنامه اعلامی سازمان قانونی نیست. به مسافران عزیز توصیه می‌شود که موضوعات این‌چنینی را در سایت سازمان ثبت شکایت و گزارش کنند.

    وی متذکر شد: قیمت دلاری در فروش بلیت هواپیما به هیچ عنوان نداریم و فروش دلاری به اتباع غیرایرانی و ایرانی هم تفاوتی ندارد و تخلف است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا