اخبار روز

کنایه معنادار بازیگر مشهور به نماز خواندن علیرضا دبیر + عکس – بلادنیوز

  • کنایه معنادار بازیگر مشهور به نماز خواندن علیرضا دبیر + عکس – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز احمد ایراندوست متولد ۲۶ خرداد ۱۳۴۹ آباداناست ، احمد ایراندوست بازیگر و بادیگارد است.احمد ایراندوست در زمان تولید سریال شب‌های برره از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شد و مدیری هم نقش غول برره را با توجه به جثه اش به او داد. احمد ایراندوست اذعان داشته‌است که محافظ شخصی افراد سرشناسی چون جنیفر لوپز نیکلاس کیج، ماریا کری و ویتنی هوستون شیخ محمد بوده‌است.احمد ایراندوست مشهور به غول برره با انتشار عکس نوشته ای در اینستاگرام در واکنش به نماز خواندن علیرضا دبیر در جلسه با وزیر ورزش، توهین زشتی به رئیس فدراسیون کشتی کرد.

    در این استوری اینستاگرامی که احمد ایراندوست در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این سلبریتی پرحاشیه متن توهین آمیزی علیه علیرضا دبیر منتشر کرده است.

    از عوارض توهم زای دنبال کنندگان مجازی برای سلبریتی های ایرانی همین بس، بازیگر درجه ۴-۳ سینما که محافظت از باسن جنیفر لوپز از افتخارات رزومه کاری او محسوب می شود و تمام فکر و ذکرش در همان جا مانده، نسبت به انجام فرایض یا مستحبات دینی توسط رئیس فدراسیون کشتی ایران و قهرمان پیشین جهان و المپیک توهین می کند و عده ای برایش کف و سوت می زنند.

    استوری احمد ایران دوست

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا