اخبار روز

قیمت این خودروی سایپا ۱۰ برابر شد / این محصول مرموز از ۱۰۰ میلیون تومان به یک میلیارد تومان رسید! – بلادنیوز

  • قیمت این خودروی سایپا ۱۰ برابر شد / این محصول مرموز از ۱۰۰ میلیون تومان به یک میلیارد تومان رسید! – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از اقتصادنیوز، صورت‌های مالی خودروسازی سایپا که در سایت کدال سازمان بورس منتشر می‌شود، نشان می‌دهد این شرکت یک محصول مرموز دارد و اطلاعات آن را در بخش سایر منتشر می‌کند. این خودرو مهر سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیون تومان فاکتور می‌شد اما مهر امسال قیمتش به بیش از یک میلیارد تومان رسیده است.

    خودروسازی سایپا در صورت‌های مالی خود خودرویی مرموز دارد. قیمت این محصول مرموز طی یک سال (از مهر ۱۴۰۱ تا مهر ۱۴۰۲) بی‌سر و صدا از حوالی ۱۰۰ میلیون تومان به بیش از یک میلیارد تومان رسیده است.

    اطلاعات این خودروی مرموز در قسمت سایر در صورت‌های مالی این خودروساز منتشر می‌شود.

    نارنجی‌ها جاده مخصوص سال گذشته دربازه مرداد تا مهر، از این خودروی مرموز ۹۰ دستگاه تولید کرد اما ۲۲۷ دستگاه را به فروش رساند. قیمت اعلام شده برای این خودرو در سایت کدال سازمان بورس در سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. اما بررسی اطلاعات منتشر شده سایپایی‌ها در سایت کدال سازمان بورس تا پایان مهر امسال نشان می‌دهد این خودروساز از این محصول مرموز خود حدود هزار و ۱۰۰ دستگاه تولید کرده و نزدیک به ۸۳۰ دستگاه از این خودروی مرموز را برای متقاضیان خود فاکتور کرده است. نرخ فروش اعلامی برای این محصول مرموز خودروسازی سایپا در صورت مالی این خودروساز بیش از یک میلیارد تومان تا پایان نخستین ماه از فصل پاییز بوده است.

    این اتفاق نشان می‌دهد این خودروی بی‌نام و نشان طی یک سال قیمتش در کارخانه حدود ۱۰ برابر شده است. مشخص نیست در حالی که در سایت کدال تمام محصولات خودروسازی سایپا با ذکر نام به ارائه اطلاعات مربوط به تولید و فروش خود می‌پردازند، چرا سایپایی‌ها بدون نام بردن از محصول یاد شده اطلاعاتش را منتشر می‌کنند و معلوم نیست قیمت این خودرو بر اساس چه ساز و کاری طی حدود یک سال رشدی حدود ۱۰ برابری را به خود دیده است؟

    مشخص بودن نام خودروی مورد اشاره که اطلاعاتش در بخش سایر در اطلاعات منتشر شده خودروسازی سایپا در کدال درج می‌شود، حق سهامدار است اما مدیران سایپا تا کنون حاضر به ارائه اطلاعات بیشتر از این خودرو مرموز در سایت کدال سازمان بورس نبوده و ترجیح می‌دهند در خلوت به تولید و فروش این محصول اقدام کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا