اخبار روز

هشدار گروههای مقاومت به تشکیلات امنیتی محمود عباس – بلادنیوز

  • هشدار گروههای مقاومت به تشکیلات امنیتی محمود عباس – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بلادنیوز، گروه مقاومت «کتیبه قفین» (وابسته به سرایا القدس- شاخه نظامی جهاد اسلامی) و کتائب «شهداء الاقصی» به طور جداگانه به سازمان امنیتی تشکیلات خودگردان در خصوص بازداشت نیروهای مقاومت هشدار دادند.

    در بیانیه گروه مقاومت «کتبیه قفین» آمده است: «اقدامی که سرویس امنیتی امروز در قبال نیروهای مقاومت انجام داد، شنیع و کمک به رژیم اشغالگر بود.
     به مقامات تشکیلات خودگردان می‌گوییم که به دنبال جنگ داخلی نیستیم، که تنها اسرائیل و جاسوس‌هایش از آن سود می‌برند.

    گروه مقاومت شهداء الاقصی» نیز گفت: «مجاهدین ما خط قرمز هستند و هرگونه اقدامی علیه آن‌ها با پاسخ دردناک مواجه خواهد شد؛ از سرویس امنیتی می‌خواهیم تا نیروهای مقاومت را که بازداشت کرده است، آزاد کند».

    این گروه مقاومت افزود:ما از سرویس های امنیتی می خواهیم که شریک واقعی در دفاع از مردم و مقدسات ما باشند، چرا که ما در وضعیت جنگ یا درگیری داخلی قرار نداریم».

    عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان روز گذشته در چارچوب هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی در استان جنین چند نفر از جوانان مقاومت را بازداشت کردند. دستگیری نیروهای مقاومت به دست سرویس امنیتی تشکیلات در شرایطی است که رام‌الله از ابتدای جنگ غزه که حدود 6 ماه از آن می‌گذرد، جز بیانیه‌خوانی هیچ اقدامی در راستای حمایت از مردم بی دفاع غزه انجام نداده است.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا