اخبار روز

افرایش شدید قیمت سکه در بازار | گرانی ۳۰۰ هزار تومانی عصرگاهی قیمت سکه برای امروز شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ + علت چیست؟ – بلادنیوز

  • افرایش شدید قیمت سکه در بازار | گرانی ۳۰۰ هزار تومانی عصرگاهی قیمت سکه برای امروز شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ + علت چیست؟ – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از تجارت‌نیوز، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه، چهارم آذرماه ۱۴۰۲) در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت خورد که در مقایسه با روز کاری گذشته (پنجشنبه) ۳۰۰ هزار تومان افزایش داشت.

    هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

    سکه بهار آزادی طرح قدیم در مقایسه با روز کاری گذشته با ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت، با نرخ ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

    امروز نیم‌سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با نرخ پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. نیم‌سکه و ربع سکه نسبت به روز کاری گذشته ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشتند.

    امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۱۰۰ تومان داد و ستد شد.

    بهای هر اُنس طلا نیز در روز جاری در بازارهای جهانی ۲ هزار و چهار دلار است.

    قیمت طلا و سکه امروز ۴ آذر ۱۴۰۲ / روند افزایشی در بازار طلا

    قیمت طلا و سکه امروز روند صعودی دارد و همه قطعات سکه افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. امروز دلار و انس هم صعودی هستند.

    امروز شنبه ۴ آذر، تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه هر دو روند افزایشی دارند. قیمت طلا در حال پیش‌روی به سمت نیمه کانال دو میلیون تومانی است. قیمت سکه امامی و بهار آزادی نیز هر دو حدود ۲۰۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرده‌اند.

    امروز قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی روند صعودی دارد. انس نیز با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، بر اساس اعلام برخی منابع افزایشی است و با ۰.۴۱ رشد به ۲,۰۰۲.۳۸ دلار رسیده است.

    قیمت طلا و سکه در بازار امروز

    به گزارش بلادنیوز در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر، با حدود ۱۶ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، دو میلیون و ۴۳۷ هزار و ۹۰۰ تومان معامله می‌شود.

    اما آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی و ۲۸ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان است؛ حدود ۱۹۴ هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز پنجشنبه.

    نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز، با ۲۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، حدود ۲۵ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان معامله می‌شود.

    بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود چهار هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، به پنج میلیون و ۱۴ هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز با حدود ۱۰۴ هزار تومان افزایش، امروز به حدود یک میلیون و ۸۶۴ هزار تومان رسیده است.

    قیمت و حباب انواع سکه

    همچنین در اولین روز هفته، نیم سکه با ۱۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. حباب نیم سکه نیز با حدود ۵۲ هزار تومان افزایش، روی سه میلیون و ۳۳۴ هزار تومان ایستاده است.

    همچنین امروز ربع سکه، با ۲۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، با قیمت ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. حباب ربع سکه نیز با حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش، به چهار میلیون و ۲۹۰ هزار تومان رسیده است.

    در این میان، سکه گرمی با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، با قیمت پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. حباب این سکه نیز با ۲۶ هزار تومان افزایش، دو میلیون و ۸۶۶ هزار تومان است.

    هر مثقال طلا نیز با ۷۲ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز کاری گذشته، با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان معامله می‌شود.

    پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

    این روزها دلار روند افزایشی دارد و قیمت انس نیز پس از مدتی به کانال دو هزار دلاری بازگشته است. این دو عامل بر بازار طلا نیز اثر گذاشته و با وجود تداوم رکود در بازار، قیمت طلا و سکه را صعودی کرده است.

    برخی معامله‌گران بازار ارز می‌گویند در شرایطی که برقراری آتش‌بس در غزه باید قیمت دلار را کاهشی می‌کرد اما بازار اکنون در حال طی کردن حرکت طبیعی خود است و با توجه به شاخص‌های اقتصادی و علی‌رغم تلاش بازارساز، روند صعودی به خود گرفته. در چنین شرایطی بازار طلا نیز از آن تبعیت کرده است.

    البته در روزهای گذشته تروئیکای اروپایی نیز با انتشار بیانیه‌ای از لغونشدن تحریم‌ها علیه ایران خبر داد و به نظر می‌رسد احتمال احیای برجام کاهش یافته است. همین موضوع نیز می‌تواند بر بازارها اثر گذاشته باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا