اخبار روز

خودکشی عجیب جوان تهرانی از بالای ساختمان به خاطر نداشتن خودروی پورشه! + فیلم – بلادنیوز

  • خودکشی عجیب جوان تهرانی از بالای ساختمان به خاطر نداشتن خودروی پورشه! + فیلم – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز این جوان با تنی خون آلود از پنجره طبقه سوم خود را آویزان کرده و با نزدیک شدن هرکس به او تهدید به پرتاب کردن خود می کرد.

    این جوان به گفته پدرش و همسایه های حاضر در صحنه دارای بیماری اعصاب و روان بوده و پیش از این، دو ماهی نیز در تیمارستان بستری بوده است. حتی به همین دلیل از سربازی معاف می شود. امروز ساعت ۸ صبح نیز بعد از اینکه متوجه می شود پدرش تصمیم به بستری او در تیمارستان را دارد ابتدا خودزنی کرده و سپس از پنجره خود را آویزان می کند.

    این جوان ۲۵ ساله در حالی که ابتدا و انتهای کوچه توسط عوامل آتش نشانی بسته شده بود، تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه با رد شدن هرکسی شروع به شمارش برای پرت شدن می کرد. همچنین با داد و بیداد می‌گفت چرا من به عنوان یک جوان ۲۵ ساله نباید یک خودروی پورشه داشته باشم. این در حالی است که با وجود نداشتن هیچ شغلی، پدر این فرد برایش یک خودروی خارجی نیم شاسی خریداری کرده است.
    در نهایت نیز با رضایت والدین نیروهای آتش نشانی با حضور ۲۰ نیرو و ۴ دستگاه خودرو محل را ترک کردند. کمااینکه رئیس کلانتری منطقه همراه با چندین مامور، دو دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس اورژانس اجتماعی در کنار نیروهای آتش نشانی ۶ ساعتی معطل شدند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا