اخبار روز

کار زشت چهار مرد شیطان صفت با زن جوان پس از بستن همسرش به درخت – بلادنیوز

  • کار زشت چهار مرد شیطان صفت با زن جوان پس از بستن همسرش به درخت – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز بر اساس گزارش پلیس، این ۴ مرد پلید زن جوان و شوهرش را در یک جنگل مورد اخاذی قرار دادند و با بستن مرد جوان به درخت زن جوان را در مقابل چشمان شوهرش مورد تجاوز وحشیانه قرار دادند.

    با شکایت آتنا و شوهرش به اداره پلیس و چهره نگاری پلیس پس از چند ماه پیگیری و تحقیقات توانست ۴ مرد شیطان صفت را شناسایی و دستگیر کند. بنابر این گزارش، ۴ متهم در بازداشت هستند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود.

    پلیس در بیانیه‌ای گفته است که این چهار متهم سعی کرده‌اند اسلحه‌های نیروهای پلیس را بگیرند و فرار کنند که در این درگیری پلیس هر ۴ متهم را کشته است. گفته شده است که ۲ پلیس نیز در این درگیری زخمی شده‌اند.

    پلیس هند صبح روز جمعه، ۴ مرد متهم به تجاوز به یک زن دامپزشک ۲۷ ساله را در شهر حیدرآباد با شلیک گلوله کشت. این ۴ متهم ۲۰ تا ۲۸ ساله در بازداشت پلیس بودند و حدود ساعت ۶ صبح جمعه برای بازسازی صحنه جرم به محل وقوع جرم برده شده بودند.

    پلیس در بیانیه‌ای گفته است که این چهار متهم سعی کرده‌اند اسلحه‌های ماموران پلیس را بگیرند و فرار کنند که در این درگیری پلیس هر ۴ متهم را کشته است. همچنین گفته شده است که ۲ پلیس نیز در این درگیری زخمی شده‌اند.

    هنوز جزئیات این درگیری از جمله اینکه تعداد مامورانی که متهمان را همراهی کرده‌اند چند نفر بوده است و اینکه آیا دست‌های متهمان بسته بوده است یا خیر، اعلام نشده است.

    طی یک هفته گذشته هزاران هندی به دنبال تجاوز این چهار مرد به زن دامپزشک در شهرهای مختلف راهپیمایی کردند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا