اخبار روز

شکم عجیب مرد جوان که شبیه توپ است! | تلاش باورنکردنی برای رسیدن به وزن ۳۰۰ کیلو + عکس – بلادنیوز

  • شکم عجیب مرد جوان که شبیه توپ است! | تلاش باورنکردنی برای رسیدن به وزن ۳۰۰ کیلو + عکس – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز برایان استیل، ۴۶ ساله، اهل فلوریدا، خود را یک «حیوان اهلی ارزشمند بیش از حد رشدکرده» می‌نامد و می خواهد دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم OnlyFans را با خود به یک ماجراجویی افراطی ببرد و به بیش از ۳۰۰ کیلوگرم برسد.

    این مرد آمریکایی در حال حاضر ۲۵ سنگ (۱۴۱.۷۴ کیلوگرم) وزن دارد و روزانه ۱۲۰۰۰ کالری می‌خورد تا سعی کند به رویای خطرناک خود یعنی وزنی برابر ۵۴ سنگ (۳۰۶.۱۷) برسد.

    صفحه OnlyFans او چنین می‌گوید: «من چاره‌ای ندارم جز اینکه از همه پول های به دست آمده از مشترکان اینجا استفاده کنم تا نیاز وسواسی‌ام به افزایش وزن را تامین کنم. به این گاو نر مغرور بپیوندید.»

    رایان قبلا ۱۳ سنگ (۷۳.۷۰) کیلوگرم وزن داشت و برنامه‌اش برای تبدیل شدن به یک نسخه فوق-بزرگ از خودش حالا بیشترِ وقتش را می‌گیرد، اما خودش می‌گوید از کودکی می‌خواست این کار را انجام دهد. این مرد ۴۶ ساله باید دائما غذا بخورد یا برای خود شیک های پرکالری درست کند تا به اضافه شدن وزنش ادامه دهد.

    چاق ترین فرد جهان,افزایش وزن 300 کیلویی یک مرد

    او به دیلی استار گفت: «انباشتن گوشت و رشد کردن فعالیتی بسیار باورنکردنی است. تشویق شدن، تغذیه و رشد کردن بسیار نامتعارف است و من آن را دوست دارم. با این حال فراتر از نامتعارف بودن و وسواس، برای دستیابی به اهداف واقعی، به یک سبک زندگی متعهد نیاز است. افزایش سایز یک چالش واقعی است و برای حفظ آن نیاز به نظم و انضباط روزانه است.»

    با وجود مسیر ناسالم خود، برایان مطمئن می‌شود که غذاهای مغذی می‌خورد تا سعی کند غذاهای ناسالم را به تعادل برساند و دائم به پزشک خود مراجعه می‌کند.

    او می‌گوید: «من انواع مختلفی از غذاها را دوست دارم، این به من کمک می‌کند بیشتر غذا بخورم. روز من معمولا شامل سه یا چهار وعده غذایی بزرگ همراه با میان وعده و شیک بیشتر در روزهای باشگاه است.»

    چاق ترین فرد جهان,افزایش وزن 300 کیلویی یک مرد

    این فرد بومی فلوریدا گفت که از شش سالگی این همیشه برایش یک «میل طبیعی» بوده که ببیند چقدر می‌تواند بزرگ شود.

    با این حال، برایان عوارض جانبی اشتیاق خود برای بزرگتر شدن را نادیده نمی‌گیرد، از جمله اینکه چگونه از وسایل خود بزرگتر شده است. او گفت: «لباس، وسایل نقلیه، حتی اثاثیه همگی وسایل اندازه‌گیری پیشرفت در این راه هستند و بزرگتر شدن از آنها ممکن است در زمان‌ غیرمنتظره‌ای رخ دهد.کارهایی مانند نشستن پشت نیمکت رستوران و پارک اکنون برای من غیرممکن است و در بعضی وسایل نقلیه خاص جا نمی‌گیرم.»

    چاق ترین فرد جهان,افزایش وزن 300 کیلویی یک مرد

    با این همه برایان معتقد است که این‌ها همه بخشی از این فرآیند است و انتقادهای منفی را که دریافت می‌کند کنار می‌زند. او گفت: «افرادی که ترول می‌کنند از زندگی خود ناراضی هستند و فکر می‌کنند حمله به دیگران یا تحقیر آنها باعث می‌شود احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند.»

    با وجود ترول‌ها، برایان گفت که از حمایت زیادی هم از طرف جامعه آنلاین و هم از دوستان و خانواده‌اش که فقط می‌خواهند او را خوشحال ببینند، دریافت می‌کند: «همیشه افرادی وجود دارند که اهداف افراطی را زیر سؤال می‌برند، اما در پایان روز، عشق و حمایت به‌جا می‌ماند. من بسیار خوش شانسم که این حمایت را در خانه دارم. بسیاری از مردم نه تنها از اهداف رشد من حمایت کرده‌اند، بلکه سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا من را بزرگ‌تر کنند، چه از طریق دنبال کردن OnlyFans یا ملاقات حضوری برای کمک.»

    او اضافه کرد: «همه ما وقتی با هم کار کنیم و از اهداف یکدیگر حمایت کنیم، می‌توانیم به چیزهای شگفت انگیزی دست پیدا کنیم. وقتتان را روی چیزهایی که به آنها علاقه ندارید تلف نکنید و روی چیزهایی تمرکز کنید که به آنها علاقه دارید… من مشتاقم ببینم چقدر می‌توانم از نظر جسمی بزرگ شوم.»

    چاق ترین فرد جهان,افزایش وزن 300 کیلویی یک مرد

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا