اخبار روز

این زن زیبا پشمالوترین زن دنیا است! + عکس – بلادنیوز

  • این زن زیبا پشمالوترین زن دنیا است! + عکس – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز اخیرا فیلمی از پر مو ترین دختر زیبای جهان در فضای مجازی منتشر شد که پیشانی و پشت لب او پر از مو بوده و حتی ابرو های بسیار پری دارد. این زن به خاطر چهره اش به این زن زیبا لقب ملکه پشمالوی جهان را دادند.

    چرا زنان سلطنتی همیشه و در هر شرایطی خوشپوش و جذابند؟

    زنان سلطنتی همیشه با حضور خود در رویدادهای عمومی در کانون توجه قرار گرفته‌اند و هر زمان که این کار را انجام می‌دهند، همه ما از دیدن لباس‌های آن‌ها ذوق‌زده می‌شویم و ناگهان تقلا شروع می‌شود؛ از خرید ژاکتی که در تن ملکه رانیا اردن دیده شده تا الهام گرفتن از سبک لباس‌های شاهزاده دایانا!

    البته پدیده تاثیرگذاری زنان سلطنتی بر مد و یا اصطلاحاً ترویج فشن آیکون (Fashion Icons) چیز جدیدی نیست؛ اما نکته‌ای که در این زمینه اهمیت دارد این است که چه فاکتورهایی باعث می‌شوند تا سبک شخصی بیشتر زنان سلطنتی از بریتانیا گرفته تا دانمارک و حتی کشورهای عربی و حتی قبل از اختراع اینترنت تا این اندازه تأثیرگذار باشد. در تصور زیر سبک لباس پرنسس الکساندرا که توسط خانم‌ها در دادگاه، در محافل اشرافی و سپس در کل جامعه کپی شد را می‌بینید.

    تأثیرگذارترین زنان در فشن آیکون در تمام دوران

    الکساندرا اولین زن سلطنتی در بریتانیا بود که از ظاهری خاص استفاده می‌کرد. بیشتر لباس‌های او در مکان‌های عمومی با کت‌های سوارکاری و سایر لباس‌های ورزشی همراه بود که در آن زمان یک ظاهر جدید و جسورانه بود. در قرن بیستم، نیز زنان سلطنتی همچنان بر مد تأثیر گذاشته‌اند. شاهزاده مارگارت فقید به‌عنوان خواهر ملکه، از آزادی بیشتری برای بیان سلیقه خود در لباس داشت و مردم او را بیشتر به‌عنوان یک نماد فشن آیکون در نظر می‌گرفتند تا پادشاه!

    زنان سلطنتی

    با این‌حال هیچ‌کس به‌ اندازه پرنسس دایانا به‌عنوان نماد فشن آیکون بر انتخاب‌ها و سبک لباس پوشیدن زنان در این سال‌ها تأثیرگذار نبوده است. شاهزاده خانم جوان عمدتاً با لباس‌هایی به سبک دهه 80 در مکان‌های عمومی ظاهر می‌شد و لباس‌های سنتی سلطنتی را با لباس‌های مترادف روز و برندهای معروف مانند لباس‌های ورساچه و لوازم جانبی دیور جایگزین کرد.

    نکات مهم در نمادهای سبک سلطنتی در فشن آیکون

    سالیان طولانی است که ترندهای سلطنتی می‌آیند و می‌روند اما لباس‌هایی که می‌پوشند به‌دلیل این‌که امتحان خود را پس داده است، در میان دیگر افراد جامعه پرطرفدار می‌شوند؛ این‌که آیا طراحان مد این کار را انجام داده‌اند تا ترجیحات خود زنان سلطنتی بوده است، یک طرف ماجرا است و طرف دیگر نکات مهم و چشمگیری است که آن‌ها همیشه در استایل خود رعایت می‌کردند، بیایید نگاهی به چند تا از این نکات مهم در فشن آیکون زنان سلطنتی بیاندازیم:

    زنان سلطنتی

    1. جوراب‌های متناسب با رنگ لباس

    دایانا مانند تمام نمایندگان خانواده سلطنتی مجبور بود برای مراسم‌های رسمی جوراب‌های نایلونی بپوشد. با این‌حال شاهزاده خانم اغلب به سراغ جوراب‌هایی با رنگ روشن می‌رفت تا با لباس‌هایش مطابقت داشته باشد.

    2. انتخاب اسپادری بهترین کفش تابستانی

    کفش‌های تخت روزانه تابستانی اسپادری (Espadrilles) زنانه یکی از کفش‌های مورد علاقه خانم‌های سلطنتی بوده و است. پایه‌گذار این مدل کفش‌های تخت روزمره پرنسس دایانا بود و در حال حاضر این مدل کفش‌ها این کفش‌ها بخش جدایی ناپذیر از کمد لباس تابستانی کیت و مگان هستند.

    زنان سلطنتی

    3. کت و شلوار تیوید زنانه؛ سلاح مخفی زنان نجیب‌ زاده

    مجلات مختلف به‌طور غیررسمی به کیت میدلتون لقب «ملکه تیوید (Queen of Tweed)» را داده‌اند؛ زیرا یکی از رازهای خوش‌پوشی و البته ترند شدن این دوشس کمبریج، پوشیدن کت‌ و شلوار تیوید زنانه بود که در آن سال‌ها بیشتر برای مردان مورد استفاده قرار می‌گرفت. کمد لباس کیت طیف گسترده‌ای از اقلام پشمی از کت‌وشلوارهای توید گرفته تا ژاکت بود.

    زنان سلطنتی

    نماد سلطنتی پرنسس دایانا؛ خط چشم آبی

    خط چشم آبی آسمانی یکی از علائم برجسته در آرایش پرنسس دیانا بود. او این مورد را به‌شدت دوست داشت، زیرا باعث می‌شود تا رنگ و زیبایی چشمان او برجسته شود. اگرچه این نکته در فشن آیکون زنان سلطنتی مطلق به دایانا است اما این نکته را متذکر می‌شود که خط چشم متناسب با رنگ چشم‌ها یک سلاح مخفی برای زنان است تا عمق رنگ چشم‌ها و زیبا را دو چندان سازد.

    زنان سلطنتی

    شیطنت‌ های جذاب مگان؛ شانه‌ های برهنه

    طبق قوانین سلطنتی، برهنه بودن شانه‌ها و در معرض دید قرار دادن‌ آن‌ها برای زنان سلطنتی ممنوع هستند. با این‌حال مگان مارکل بارها و بارها این قانون را زیر پا گذاشت؛ اما اون این کار را با هوشمندی تمام و انتخاب درست لباس‌ها انجام می‌داد تا حتی که ملکه نیز از این شیطنت‌های او چشم پوشیده ‌کرد.

    زنان سلطنتی

    ساخت یک استایل خاص در فشن آیکون با شلوارهای culottes

    در لباس‌های سلطنتی وقتی صحبت از شلوار می‌شود، culottes یکی از لباس‌های مورد علاقه کیت میدلتون است. culottes که اصطلاحاً با نام شلوار کاپری نیز شناخته می‌شود از شلوار معمولی کوتاه‌تر و از شلوارک بلندتر است. کیت با پوشیدن این شلوار که معمولاً قد آن‌ها بین ساق پا یا مچ است توانست این استایل را در بیشتر جاها محبوب سازد. ملکه آینده به‌طرز ماهرانه‌ای این شلوارهای راحت را با کفش‌های پاشنه بلند ظریف و یا کفش‌های ورزشی ترکیب می‌کند تا بتواند فشن آیکون خود را بسازد.

    زنان سلطنتی

    رعایت هارمونی رنگ پوست با رنگ های لباس

    مگان بارها در مصاحبه‌های خود عنوان کرده است که یکی از طرفداران پروپاقرص رنگ‌های مشکی و خنثی است اما اگر دقت کرده‌ باشید متوجه می‌شوید که عمده لباس‌های او را در مراسم‌های مختلف به رنگ‌های روشن و پاستیلی است. این انتخاب لباس کاملاً با پوست زیتونی طبیعی او مطابقت دارد و باعث می‌شود تا زیبایی او دو چندان شود و البته خاص نیز به نظر برسد.

    زنان سلطنتی

    انتخاب ترنچ کت: هر چه بیشتر، استایل بهتر

    کت های ترنچ جایگاه قابل توجهی در کمد لباس همسر پرنس هری دارند. مگان بارها و بارها با پوشیدن انتخاب این نوع کت توانسته ظاهری زیبا و در عین حال مدرن و شیک را در سال‌های اخیر به‌طور همزمان نشان دهد. در تصویر زیر مگان مارکل در حین پیاده‌روی در 30 اکتبر 2018 در اوکلند نیوزیلند، کت کرن واکر پوشیده است.

    زنان سلطنتی

    لباس های شنل؛ خوش استایلی در تمام مجالس

    یکی دیگر از جزئیات جالب در کمد لباس مگان مارکل، لباس‌های شنل مانند است که در بیشتر مراسم‌های مختلف و مجالس او می‌پوشد. لباس‌های شنل باعث می‌شوند تا ظرافت‌های زنان سلطنتی برجسته شود و یک انتخاب عالی برای مراسم‌های مهم باشد

    زنان سلطنتی

    ترفندهای مورد علاقه شاهزاده خانم؛ اکسسوری های خاص

    دایانا عاشق اکسسوری‌های خاص و متفاوت بود. اگر در عکس‌های این شاهزاده خانم دوست‌داشتنی دقت کنید می‌بینید که دستکش‌ها در رنگ‌های مختلف، بستن هدبند به جای تاج، انداختن یک گردنبند یاقوت کبود، بستن گردنبند مروارید به پشت و… تعدادی از ترفندهای مورد علاقه او بود تا بتواند یک استایل خاص و منحصربه‌فرد برای خود بسازد.

    زنان سلطنتی

    نظر شما در مورد این نکات چیست؟ به‌نظر شما در قرن و بیست و یکم نیز می‌توان با استایل‌های سلطنتی یک فشن آیکون ساخت؟ آیا بدون شکستن قوانین سلطنتی شبک به نظر رسید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا