اخبار روز

حمله اراذل و اوباش به اتوبوس درون شهری در مشهد/ مهاجمان دستگیر شدند – بلادنیوز

  • حمله اراذل و اوباش به اتوبوس درون شهری در مشهد/ مهاجمان دستگیر شدند – بلادنیوز

    – اخبار استانها –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز از مشهد، عباس اتحادی، مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد در جوابیهای به رسانه‌هاT اظهار داشت: روز جاری کلیپی از حمله اراذل و اوباش به یک اتوبوس سازمان اتوبوسرانی مشهد در فضای مجازی منتشر شد.

    وی افزود: آنچه در این فیلم دیده می شود، یک دستگاه پژوی پارس سفید در مقابل یک دستگاه اتوبوس توقف کرده و چهار جوان عصبانی که حالت عادی نداشتهاند از داخل آن بیرون آمدند و با قفل فرمان، شیشههای اتوبوس را در شرایطی که داخل آن مسافران حضور داشتند میشکنند.

    اتحادیt تصریح کرد: این اتوبوس در خط 45 تردد داشت و حادثه ساعت 7:30 صبح زمانی رخ داده که اتوبوس تازه وارد خیابان مهرآباد شده بود.

    مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، گفت: خوشبختانه با هوشیاری اتوبوسران، این افراد امکان ورود به اتوبوس را پیدا نمی‌کنند و به اتوبوسران و مسافران آسیبی وارد نمی‌شود و در نهایت اراذل و اوباش از محل متواری می‌شوند.

    دستگیری 3 متهم حمله به اتوبوس درون شهری در مشهد

    سرهنگ نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد نیز اظهار داشت: در پی حمله و تخریب شیشه خودرو اتوبوس شهری در مشهد که کلیپی از آن در فضای مجازی منتشر شده‌ بود دستورات ویژه برای پیگیری سریع موضوع صادر و ماموران انتظامی 3 متهم این پرونده را دستگیر و تحقیقات با دستورات مرجع قضایی ادامه دارد.

    انتهای پیام/282/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا