اخبار روز

مسئول روابط خارجی تیم احمد مسعود: نیروهای مخالف طالبان آماده تقویت روابط با آمریکا هستند – بلادنیوز

  • مسئول روابط خارجی تیم احمد مسعود: نیروهای مخالف طالبان آماده تقویت روابط با آمریکا هستند – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری بلادنیوز، «میثم نظری» مسئول روابط خارجی جبهه مقاومت ملی افغانستان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ما مشتاقیم روابط خود را با دوستان افغانستان در جامعه جهانی، به ویژه آمریکا تقویت کنیم».

    وی افزود: این جبهه از حمایت سیاسی و اخلاقی که پس از آگوست 2021 میلادی از سوی دوستان خوب خود در کنگره دریافت کرده است، قدردانی می‌کند.

    «مایکل مک کال» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا پیش‌تر در یک گفتگوی تلویزیونی تأکید کرده بود که می‌خواهد با سران «اتحاد شمال» از جمله احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملی گفتگو کند.

    وی گفته بود: «ما می‌توانیم تلاش کنیم رفتار طالبان عوض شود اما نمی‌خواهیم به طالبان رشوه بدهیم. من دوست دارم با آن عده سران اتحاد شمال که فعال و زنده هستند گفتگو کنم‌‌».

    حکمتیار: آمریکا بخشی از پول‌های چاپ شده را در اختیار «جبهه مقاومت» قرار می‌دهد
    عضو پیشین مجلس نمایندگان افغانستان: عوامل آمریکا در خط مقدم مقاومت‌اند

    مک کال تصریح کرده بود: آمریکا می‌خواهد اطمینان حاصل کند که افغانستان دیگر مثل گذشته به یک تهدید برای این کشور و جهان غرب تبدیل نمی‌شود.

    رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته نیز در نشستی درباره افغانستان تأکید کرده بود که طالبان یک گروه تروریستی است اما حکومت جو بایدن تلاش می‌کند این گروه را از فهرست گروه‌های تروریستی خارج کند.

    انتهای پیام/./؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا