اخبار روز

حقیقت‌هایی از پشت پرده دوم خردادی‌ها در تلویزیون فاش می‌شود – بلادنیوز

  • حقیقت‌هایی از پشت پرده دوم خردادی‌ها در تلویزیون فاش می‌شود – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، مجموعه مستند «این یک اعتراض است» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی محمودی و نویسندگی محمدمهدی گودرزی و مهدی محمودی از شنبه 30 اردیبهشت ماه هر شب ساعت 21 روی آنتن شبکه مستندسیما می‌رود.

    این مجموعه مستند که محصول شبکه مستند، مرکز مستند سوره و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است، روایتی چالشی و تازه از پشت پرده‌ تحرک‌ها و فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی است.

    تجلیل خیرین مدرسه‌ساز از شبکه مستند / سری جدید مجموعه «انسان سازان» تولید می شود

    در این مجموعه تمرکزی دو چندان بر دوره دولت سیدمحمد خاتمی و شکل‌گیری جریان دوم خرداد شده‌ است و اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور را نیز در آن مقطع زمانی مرور می‌کند.

    در مستند 6 قسمتی «این یک اعتراض است» با برخی از چهره‌های دانشجویی فعال در آن مقطع زمانی مصاحبه و سعی شده با دیدی نظاره‌گر، قصه‌ها و اتفاقات را روایت و تا جای ممکن از تحلیل و جبهه‌گیری دوری کند.

    عوامل این مجموعه مستند عبارتند از:

    تهیه‌کننده و کارگردان: مهدی محمودی، نویسنده: محمدمهدی گودرزی و مهدی محمودی، سرپرست پژوهش و تحقیق: کاوه حسینی، تدوین: سیدمهدی موسوی، محمد زادمهر، روح الله قاسمی و محمدفواد تقی‌زاده، دستیار کارگردان: علیرضا مهدینژاد، تصویربردار: دانیال روزبهانی، سیدمصطفی سیدالحسینی و صادق دانا، طراحی و ترکیب صدا: عرفان حسن‌زاده، گرافیک: سعید خلیلی، مجری طرح: مرکز فرهنگی میثاق و محصول: شبکه مستند، مرکز مستند سوره و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت.

    «این یک اعتراض است» هر شب ساعت 21 از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 01:00 و 15:00 است.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا