اخبار روز

واکنش وزارت خارجه ترکیه به اظهارات نتانیاهو علیه اردوغان – بلادنیوز

  • واکنش وزارت خارجه ترکیه به اظهارات نتانیاهو علیه اردوغان – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به بلادنیوز به نقل از آناتولی، وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به اتهامات مقامات رژیم صهیونیستی علیه رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو و الی کوهن، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه اسرائیل، نمی‌توانند با تهمت‌های بی‌اساس علیه رئیس‌جمهور کشورمان، بر جنایات خود سرپوش بگذارد. مقامات اسرائیل که با کشتار مردم فلسطین وارد صفحات سیاه تاریخ شده‌اند، حق صحبت کردن درباره قانون را ندارند.

    عاملان این جنایات علیه بشریت که خشم عمیقی در افکار عمومی جهان ایجاد کرده‌اند، دیر یا زود محاکمه خواهند شد. ترکیه به مخالفت با کشتار مردم بی‌گناه غزه و حمایت از آرمان عادلانه فلسطین ادامه خواهد داد.

    مقامات اسرائیلی که مشروعیت خود در وجدان بشریت از دست داده‌اند، نمی‌توانند جنایاتی را که با بمباران بیمارستان‌ها و کشتار زنان و کودکان در مقابل چشم جهانیان مرتکب شده‌اند را پنهان کرده و از افکار عمومی را منحرف کنند.

    بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود: نیروهایی هستند که از تروریسم حمایت می‌کنند، یکی از آنها رئیس‌جمهور اردوغان است. او اسرائیل را دولت تروریست توصیف می‌کند، اما در واقع از گروه تروریستی حماس حمایت می‌کند. او خودش روستاهای ترکیه را بمباران کرد. ما از او موعظه نخواهیم پذیرفت.

    انتهای پیام/

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا