اخبار روز

رقص کُردی عمو کیوان سریال «نون‌خ» با حامد اهنگی وسط برنامه! + فیلم – بلادنیوز

  • رقص کُردی عمو کیوان سریال «نون‌خ» با حامد اهنگی وسط برنامه! + فیلم – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز سیروس میمنت متولد ۱۳۳۹ در کرمانشاه، بازیگر است.

    او دانش آموخته مقطع دیپلم می باشد در ۱۴ سالگی هنر را با کارگردانی شروع کرد و در ادامه بازیگر سینما و تلویزیون شد، آقای بازیگر در ۱۹ سالگی ازدواج کرده است.

    در یک محله فقیرنشین کرمانشاه بدنیا آمده است.

    پدرش معلم مکتب خانه و مادرش خانه دار بود، ۸ فرزند و دو پدر و مادر در یک اتاق ۱۲ متری زندگی می کردند که بعلت ناتوانی پدر، سیروس و برادر بزرگش کارگری می کردند.

    سال ۱۳۴۶ وقتی ۸ ساله بود که اتفاقی دیدن یک فیلم سینمایی مسیر زندگی اش را تغییر داد تا در کنار کارگری به دیدن فیلم و آرزوی بازیگر شدن بیاندیشید.
    ۱۴ ساله بودم که نخستین فیلم کوتاهم را با نام خرافات ساختم.

    به قدری فیلم دیده و زیر و بم فیلم ها را بیرون کشیده بودم که بدون گذراندن کلاس یا دوره آموزشی این فیلم را ساختم و در جشنواره منطقه ای کرمانشاه مقام دوم را بدست آوردم.

    سیروس میمنت در سال ۱۳۵۸ وقتی ۱۹ ساله بود ازدواج کرد که حالا ثمره آن ۴ فرزند پسر می باشد او در کنار کار، فیلم می ساخت و در تئاتر هم بازی می کرد.

    با شروع جنگ تحمیلی ایران و عراق به جبهه رفت و ۸ سال در جبهه های جنگ حضور داشت و هر بار فرصتی می کرد برای رزمندگان تئاتر اجرا می کرد تا اینکه بعد به تهران رفت و شروع به نویسندگی نیز کرد.

    آقای میمنت در سال ۱۳۷۶ با سریال همه فرزندان من وارد قاب تلویزیون شد.

    سال ۷۵ با فیلم معجزه خنده سینما را تجربه کرد، اما شروع شهرت اش در سال ۸۳ ابتدا با سریال خانه به دوش سپس سال ۸۴ متهم گریخت بکارگردانی رضا عطاران بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا