اخبار روز

عکس دیده نشده از لباس عروس سحر قریشی در ازدواج اولش + چهره معصومانه – بلادنیوز

  • عکس دیده نشده از لباس عروس سحر قریشی در ازدواج اولش + چهره معصومانه – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از وقت صبح، مدتی قبل سحر قریشی در استوری اینستاگرامش عکسی عجیب را از خود با لباس عروس به اشتراک گذاشت که خبر از ازدواج جدیدش می داد. با انتشار این عکس بر اساس گمانه زنی کاربران او در دبی ازدواج مجددی داشته است.

    این خانم بازیگر جنجالی که مدتی است دست به افشاگری علیه بازیگران ایرانی و تتلو می‌زند، شایدقصد داشت با انتشار این عکس با لباس عروس قبل از افشاگری دیگران خبر ازدواجش را فاش کند.

    این عکس سحر قریشی با لباس عروس هنوز جای کلی سوال دارد و به طور کامل مشخص نیست قصد این خانم بازیگر از انتشار این عکس چیست.

    در ویدئویی جدیدی هم که در اینستاگرامش منتشر کرد و جنبه تبلغیاتی برای یک مشاور املاک در دبی را داشت، حرف و حدیث های زیادی برای او درست شد.

    در این ویدئو مرد جوانی حضور داشت که با زوم کردن دوربین روی حلقه این آقا به گونه ای به بینندگان نشان داده شد که او همسر سحر قریشی در دبی است.

    حالا باید منتظر ماند و دید این خانم بازیگر چه زمانی درباره خودش دست به افشاگری می زند و از این آقای داماد به طور رسمی رونمایی می کند.

    سحر قریشی

    افشاگری سحر قریشی درباره خواستگاری مهدی طارمی

    سحر قریشی در روزهای اخیر با انتشار یک ویدئو از خواستگاری مهدی طارمی و دلیل بر هم خوردن ماجرای ازدواجشان صحبت های عجیبی را مطرح کرد.

    او حتی مطرح کرد که ماجرای دزدیدن هزاران دلار از مهدی طارمی هم واقعیت ندارد. سحر قریشی حتی از ماجرای اعتیادش هم پرده برداشت و به همه هوادارانش شوک وارد کرد. در مجموع این روزها اسم سحر قریشی بر سر زبانها افتاده است و هر روز باید منتظر افشاگری ایشان از یک فرد جدید بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا