اخبار روز

ولید جنبلاط: سخنان سید حسن نصرالله کاملاً دقیق و واقع‌بینانه بود – بلادنیوز

  • ولید جنبلاط: سخنان سید حسن نصرالله کاملاً دقیق و واقع‌بینانه بود – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بلادنیوز، «ولید جنبلاط» رئیس سابق حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان طی سخنانی درباره سخنرانیِ روز گذشته «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله اعلام کرد که سخنرانی سید حسن نصرالله کاملاً متوازن و واقع‌بینانه بود.

    جنبلاط در گفت‌وگو با شبکه او تی‌وی اظهار داشت: سخنان سید حسن نصرالله در توصیف وضعیت غم‌انگیز مردم فلسطین از 75 سال گذشته و اشغالگری رژیم اسرائیل در فلسطین و شرایط غزه و قتل‌عام غیرنظامیان توسط این رژیم، کاملاً واقع‌بینانه و دقیق بود.

    وی افزود: سید نصرالله به‌خوبی توضیح داد که تصمیم برای آغاز عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر یک تصمیم فلسطینی بود که توسط مقاومت فلسطین گرفته شد و مقاومت فلسطین قبل از هر چیزی بخشی از ملت فلسطین است. همچنین دبیرکل حزب‌الله، آمریکا را مسئول جنایات اسرائیل در غزه دانست و من هم همین نظر را دارم و غرب و آمریکا را مسئول می‌دانم.

    جنبلاط درباره مواضع آمریکایی‌ها که بعد از سخنرانی سید حسن نصرالله گفتند نمی‌خواهند درگیری‌ها گسترش پیدا کند و به لبنان کشیده شود گفت: آمریکایی‌ها اگر راست می‌گویند بیایند و در غزه اعلام آتش‌بس کنند و محاصره این منطقه را بردارند و گذرگاه رفح را برای امدادرسانی به مردم غزه باز کنند.

    این سیاستمدار لبنانی در پایان تأکید کرد: حماس به‌نمایندگی از اعراب می‌جنگد و یک جنبش فلسطینی است. همه احتمالات وجود دارد و ما نمی‌دانیم اهداف و مقاصد متجاوزانه اسرائیل چیست.

    سید حسن نصرالله: هر سناریویی در جبهه لبنان مطرح است/ برای ناوهای آمریکا تجهیزاتی آماده کرده‌ایم
    ولید جنبلاط: سیدحسن نصرالله بازیگر اصلی منطقه است/ کنار هر کسی که مقابل اسرائیل مقاومت کند ایستاده‌ایم

    انتهای پیام/؛+

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا