اخبار روز

مبلغ عوارض خروج از کشور زائران حج تمتع در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟ + عکس – بلادنیوز

  • مبلغ عوارض خروج از کشور زائران حج تمتع در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟ + عکس – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ ایرانی به منظور انجام اعمال حج تمتع عازم سرزمین وحی می‌شوند که همه زائران ایرانی به صورت هوایی از طریق ۲۱ ایستگاه پروازی وارد عربستان خواهند شد.

    یکی از موارد مهم قبل از مراجعه زائران حج تمتع به فرودگاه، پرداخت عوارض خروج از کشور است که بر اساس تصمیم دولت، چند سالی است که عوارض خروج از کشور برای سفرهای زیارتی بدون تغییر باقی مانده و مشمول افزایش هزینه نشده است.

    14020230000757_Test_NewPhotoFree

    با توجه به اینکه از سوم خرداد تا اول تیرماه روزانه حدود سه هزار زائر ایرانی به عربستان مشرف شوند و در صورتی که همه زائران بخواهند عوارض خروج از کشور را در فرودگاه بپردازند، احتمال بروز اختلال در شبکه پرداخت عوارض وجود دارد، توصیه می‌شود که همه زائران خانه خدا، عوارض خروج از کشور را قبل از حضور در فرودگاه پرداخت کنند.

    عوارض خروج از کشور برای زائران خانه خدا ۱۳۲ هزار تومان است که زائران می‌توانند این مبلغ را نه تنها با مراجعه به بانک‌ها، بلکه از طریق الکترونیکی بپردازند. (برای پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور به اینجا مراجعه کنید). زائران باید رسید پرداخت عوارض را چاپ کرده و آن را همراه با گذرنامه به همراه داشته باشند.

    به گزارش فارس، کارگزاران و مسؤولانی که برای بررسی و آماده‌سازی امکانات زائران حج تمتع در سال جاری عازم عربستان شده بودند، در صورتی که برای بار دوم بخواهند به عربستان بروند، باید ۱۹۸ هزار تومان و برای بار سوم و بیش‌تر ۲۶۵ هزار تومان عوارض خروج از کشور پرداخت کنند./ فارس

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا