اخبار روز

ماجرای سرقت از خانه امیر نوری چیست؟ – بلادنیوز

  • ماجرای سرقت از خانه امیر نوری چیست؟ – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بلادنیوز، امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون که او را مخاطبین با سریال‌های کمدی و معراجی‌ها و رسوایی مسعود ده نمکی به یاد می‌آورند سارقان به خانه‌اش دستبرد زده‌اند. 

    او ماجرای سرقت را این‌گونه تعریف کرد: سفر یک روزه‌ای به شمال داشتم و وقتی بازگشتم متوجه شدم سارق یا سارقانی در منزل‌اند. به این خاطر با پلیس تماس گرفتم و گفتم فکر کنم شخصی داخل خانه است؛ در از داخل بسته شده و باز نمی‌شود. با تقلا و تلاش پلیس، داخل خانه رفتند و دیدیم هر آنچه را که سارقان توانسته‌اند به سرقت برده‌اند. 

    نوری با اشاره به خسارت میلیاردی که به او وارد شده، افزود: سارقان از فرش‌ دستبافت و اسناد مالی تا دلار و سکه و جواهر را به سرقت برده‌اند؛ در واقع بیش از دو میلیارد خسارت به من وارد شده که از همان لحظه اول با پلیس و مراجع ذیربط موضوع را در میان گذاشتم و شکایت‌ها ثبت شده است. 

    دزدی از خانه کیهان کلهر / رد پای سارق در دست است

    او همچنین خاطرنشان کرد:  از آنجایی که خانه تک‌واحدی است همسایه‌های دیگر متوجه این سرقت نشدند و متاسفانه کسی چیزی ندیده ‌است.

    این بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها کم‌کارتر از گذشته است به خبرنگار بلادنیوز گفت: سعی می‌کنم کارهای متفاوت و درست‌تری را با توجه به تجربه چند ساله‌ای که به دست آوردم بپذیرم. بعضاً پیشنهادهایی از تلویزیون و شبکه نمایش‌خانگی داشتم که نخواستم کاری را به هر قیمتی بپذیرم. البته سال گذشته فیلم کوتاهی را با تلاش‌های مجید صالحی ساختیم که این هم تجربه خوبی بود. 

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا