اخبار روز

وقتی احمد مسعود از خیانت آمریکا می‌گوید – بلادنیوز

  • وقتی احمد مسعود از خیانت آمریکا می‌گوید – بلادنیوز

    احمد مسعود روز پنج‌شنبه گفت که آمریکا درست همانطور که پس از حملات ۱۱ سپتامبر منابع را به سمت جنگ عراق هدایت کرد، پس از تسلط طالبان در سال ۲۰۲۱، نیز توجه خود را از افغانستان به اوکراین و دیگر مناطق معطوف کرده است.

    به گزارش بلادنیوزبه نقلاز ایسنا، احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان، در جریان یک میزگرد مجازی که توسط بنیاد آسپن سازماندهی شده بود، گفت: متأسفانه توجه از افغانستان به اوکراین و دیگر مناطق مختلف معطوف شده است.

    مسعود وضعیت کنونی جنگ اوکراین را با وضعیت اهتمام بیشتر آمریکا به جنگ عراق در سال ۲۰۰۳ پس از سرنگونی حکومت طالبان در افغانستان در پی حوادث ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ مقایسه کرد.

    رهبر مقاومت افغانستان گفت که پس از خروج پر هرج و مرج آمریکا از افغانستان در سال ۲۰۲۱ احساس می‌کنند که به آنها خیانت شده و رها شده‌اند.

    مسعود افزود که افغانستان که تحت کنترل طالبان است به پناهگاه امن بسیاری از گروه‌های تروریستی که در آنجا فعال هستند، تبدیل شده است.

    جبهه مقاومت ملی یک جبهه نظامی از اعضای سابق ائتلاف شمال و شخصیت‌های ضد طالبان است که توسط مسعود، پسر رهبر افسانه‌ای مجاهدین این کشور، احمد شاه مسعود، تأسیس شده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا