اخبار روز

والیبال نوجوانان جهان| پیروزی تیم ایران با طعم صعود – بلادنیوز

  • والیبال نوجوانان جهان| پیروزی تیم ایران با طعم صعود – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان با حضور 19 تیم از روز گذشته (چهارشنبه 11 مرداد) در سن خوآن آرژانتین آغاز شده است.

    داورزنی: با عدم اعزام به بازی‌های آسیایی در حق تیم والیبال بانوان جفا شد/ مسیر رشد و ارتقای والیبال دختران را بستند

     

    تیم والیبال نوجوانان ایران که در نخستین بازی خود موفق به شکست سه بر صفر کره جنوبی شد، از ساعت 20:30 دقیقه امشب (پنج‌شنبه 12 مرداد) به وقت تهران در دومین دیدار مرحله گروهی و در سالن «لا سوپریورا» به مصاف پورتوریکو رفت و برنده شد.

    محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب ابوالفضل مهدیان، سیدمتین حسینی، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، عمران کوک جیلی، ماهان برزکار و مرتضی طباطبایی (لیبرو) استفاده کرد.

    نوجوانان ایران در این دیدار با اقتدار و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 15 و 25 بر 12 پورتوریکو را شکست دادند تا به سومین برد خود دست یابند و 9 امتیازی شوند. تیم نیجریه که در گروه ایران قرار دارد، از حضور در مسابقات انصراف داده و تیم ایران یک برد از شکست فنی این تیم در کارنامه خود ثبت کرده است.

    در دیگر دیدار گروه ایران، کره‌جنوبی سه بر یک کلمیبا را از پیش رو برداشت و در دیگر مسابقه امروز ژاپن سه بر یک مغلوب اسلوونی شد.

    تیم والیبال نوجوانان ایران فردا (جمعه 13 مرداد) بازی ندارد و از ساعت 20:30 دقیقه روز ‌شنبه 14 مرداد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف کلمبیا می‌رود.

    انتهای پیام/

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا