اخبار روز

انصارالله یمن: از ائتلاف دریایی تنها آمریکا و انگلیس در حمله به یمن شرکت داشتند / آمار دقیقی از شهدای تجاوز نداریم – بلادنیوز

  • انصارالله یمن: از ائتلاف دریایی تنها آمریکا و انگلیس در حمله به یمن شرکت داشتند / آمار دقیقی از شهدای تجاوز نداریم – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به بلادنیوز، محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی انصارالله در واکنش به حملات بامداد امروز آمریکا و انگلیس به یمن، در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کرد ما به همه کشورها اعلام می کنیم اسرائیل اراضی مسلمین را اشغال کرده است و حملات وحشیانه ای علیه ساکنان غزه مرتکب می شود. ما  به جز رژیم اسرائیل هیچ کشوری را هدف قرار نداده‌ایم و نیروهای مسلح یمنی تنها  پاسخ اولیه ‌ای به این حملات دادند و بزودی  حملات و پاسخ خود را گسترش خواهیم داد.

    عبدالسلام گفت: ما  بدون تردید به تجاوزات آمریکا و انگلیس پاسخ خواهیم داد و به هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به سمت فلسطین اشغالی بروند، تا پایان جنگ غزه ادامه خواهیم داد.

    وی تاکید کرد هیچ خبری از وجود  ائتلاف دریایی در دریای سرخ نیست  و تنها چیز تجاوز آمریکایی-انگلیسی به یمن  بوده است. ما با کشورهای شرکت کننده در ائتلاف تماس گرفتیم و آنها به ما اطمینان دادند که در تجاوز  بامداد امروز (آمریکا و انگلیس) مشارکت نکرده‌اند.

    عبدالسلام افزود: نحوه موضعگیری یمن در جنگ غزه بسیار موثر بوده است به طوریکه آمریکا را بر آن داشت تا علیه ما ائتلاف تشکیل دهد.

    وی با اشاره به تلفات و خسارات حملات هوایی امروز صبح آمریکا و انگلیس به یمن گفت: این حملات  شهدا و مجروحانی در پی داشته است که ما برای شمارش و اعلام آمار دقیق آنها تلاش می‌کنیم.

    سخنگوی انصار الله با تاکید بر اینکه ” قطعا به تجاوز آمریکا واکنش می‌دهیم”  افزود:کسانی که دریای سرخ را به منطقه‌ای نظامی تبدیل کردن، مسئول عواقب و پیامدهای اتفاقاتی هستند که در آنجا رخ می دهد.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا