اخبار روز

صهیونیست‌ها: نمی‌خواهیم به خاطر ماندن نتانیاهو در قدرت، بمیریم – بلادنیوز

  • صهیونیست‌ها: نمی‌خواهیم به خاطر ماندن نتانیاهو در قدرت، بمیریم – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بلادنیوز، «دان شیلون» یکی از خبرنگاران و تولیدکنندگان تلویزیون رژیم صهیونیستی از مقامات رژیم صهیونیستی خواست که درنگ نکنند و فورا «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌ وزیر فعلی رژیم را محاکمه کنند.

    خبرنگار و تولید کننده تلویزیون با بیان اینکه نتانیاهو باید سریعا محاکمه شود، گفت: او یک جنایتکار جنگی است.

    از سوی دیگر شماری از صهیونیست‌ها با برگزاری تظاهرات علیه کابینه رژیم صهیونیستی شعار دادند: ما نمی‌پذیریم که یهودیان به خاطر بقای نتانیاهو در قدرت بمیرند.

    در همین راستا، «ایهود باراک»، که در جریان انتفاضه دوم در سال 2000 نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بود بنیامین نتانیاهو را مسئول «بزرگترین شکست تاریخ اسرائیل» توصیف کرد.

    از روز شنبه (15 مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیات «طوفان الاقصی» را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی 1948 نفوذ کند، این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضداسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

    وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز تعداد مجروحان از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» را 3715 نفر و تعداد کشته‌ها را 1500 نفر اعلام کرد.

    این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: تعداد مجروحان انتقال‌یافته به بیمارستان‌ها تاکنون به 3715 نفر رسیده است که حال 996 نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

    رژیم اسرائیل در واکنش به این عملیات و پس از شکست و ناتوانی کامل در برابر رزمندگان مقاومت، دیوانه‌وار مناطق مسکونی و مدارس و بیمارستانها و مساجد نوار غزه را از زمین و آسمان هدف قرار داد. وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه 2750 شهید به‌جای گذاشته است که بیشتر آن‌ها زنان و کودکان هستند، همچنین تعداد مجروحان 9700 نفر است.

    دیدار خانواده اسرای صهیونیست با نتانیاهو به جنجال کشیده شد
    وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار برکناری فوری نتانیاهو شد

    انتهای پیام/

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا