اخبار روز

تنها اشتباه مهم داور دیدار سپاهان – پرسپولیس چه بود؟ – بلادنیوز

  • تنها اشتباه مهم داور دیدار سپاهان – پرسپولیس چه بود؟ – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    حیدر سلیمانی درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز گفت: او در 20 دقیقه اول تمرکز لازم را به دست نیاورده بود و هر چه زمان می‌گذشت، مدیریت و تمرکز بیشتری پیدا می‌کرد.

    وی در مورد صحنه مشکوکی که یحیی گل‌محمدی به آن اعتراض کرد، اظهار داشت: مدافع سپاهان حدود دقیقه 20، توپ را به‌صورت پاس به عقب فرستاد و شهاب زاهدی صاحب توپ شد. مهاجم پرسپولیس می‌توانست با دروازه‌بان سپاهان تک به تک شود که کمک داور، این صحنه را به اشتباه آفساید گرفت. به نظرم او صحنه را به درستی ندید و داور می‌توانست برای تعیین اینکه چه کسی به توپ ضربه زده است، به کمک داور کمک کند.

    سپاهان یک – پرسپولیس صفر؛ طلسم نقش جهان به زیبایی شکسته شد

    کارشناس داوری فوتبال ایران درباره سایر صحنه‌های تأثیرگذار مسابقه تصریح کرد: خطای منجر به گل رضا اسدی کاملاً محرز بود و گل به درستی به ثمر رسید. او دقایقی بعد در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت. با این حال علی نعمتی مدافع پرسپولیس در این صحنه به توپ ضربه زد و خطای پنالتی رخ نداد. اخراج شهاب زاهدی هم مبتدیانه بود. او توپ را با دست لمس کرد و می‌خواست داور را فریب بدهد که بنیادی‌فر تصمیم درستی گرفت.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا