اخبار روز

اعتراف مرد به قتل دخترش در خانه مجردی شرق تهران – بلادنیوز

  • اعتراف مرد به قتل دخترش در خانه مجردی شرق تهران – بلادنیوز

    – اخبار اجتماعی –

    به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بلادنیوز، آذر ماه امسال، مرگ مشکوک دختر جوانی در خانه‌ای در شرق تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

    تیم جنایی به‌محض ورود به خانه موردنظر با جسد زنی 21ساله مواجه شدند که هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتوله در خانه مجردی‌ خود توسط پدرش، قربانی شده است؛ در نخستین گام، متهم از سوی کارآگاهان بازداشت شد.

    سرنوشت تلخ مرد گمشده در جنوب تهران / متهم به قتل خونین اعتراف کرد

    متهم در جریان تحقیقات ابتدایی گفت: چندی قبل دخترم ازدواج کرد اما طولی نکشید که به‌دلایل شخصی از همسرش طلاق گرفت؛ مدتی نگذشته بود که او از سوی پسر جوانی اغفال شد و با گرفتن 300 میلیون تومان پول از من به‌صورت مخفیانه خانه را ترک کرد که فقدان دخترم را به پلیس اطلاع دادم و فرزندم خیلی زود پیدا شد اما متوجه شدم با پول‌هایی که از من گرفته، خانه مجردی تهیه کرده است.

    او ادامه داد: پس از این ماجرا به‌مدت 3 روز به خانه مجردی رفتم تا دخترم را راضی کنم به خانه‌ام برگردد اما او قبول نکرد و همین موضوع باعث شد عصبانی شوم  و با ضربات چاقو، وی را  هنگامی که داشت صورتش را با آب می‌شست به قتل برسانم؛ در یک لحظه، کنترل خود را از دست دادم و قصد ارتکاب قتل را نداشتم؛ پشیمان هستم و دخترم را خیلی دوست داشتم.

    به گزارش بلادنیوز، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

    انتهای پیام/+

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا