اخبار روز

عربستانی‌ها به دنبال فینال تمام عربی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ – بلادنیوز

  • عربستانی‌ها به دنبال فینال تمام عربی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز و به نقل از العربی الجدید؛ برخی از هواداران عربستانی پس از قطعی شدن صعود تیم‌های ملی قطر و اردن به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 که در قطر برگزار می‌شود، پیام‌های خود برای این رسانه ارسال کردند و امیدوارند فینال این دوره از مسابقات کاملاٌ عربی باشد.

    توصیه الوطن به بازیکنان قطر: برابر ایران باید خیلی مراقب باشید

    یکی از هواداران عربستانی پس از پیروزی قطر برابر ازبکستان در ضربات پنالتی، از صعود قطری‌ها به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 ابراز خوشحالی کرد و گفت برای تماشای قهرمانی این تیم در دوحه می‌ماند. یک عربستانی دیگر نیز در  صحبت های خود تأکید کرد که تیم ملی قطر برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در جام ملت‌های آسیا باید به فینال برسد و می‌خواهد شاهد جشن قهرمانی باشد.

    یکی از هواداران عربستانی نیز ابراز امیدواری کرد که فینال جام ملت‌های آسیا 2023 کاملاً عربی باشد و قهرمانی در دستان اعراب باقی بماند.

    بر اساس گزارش العربی الجدید؛ هواداران عربستانی تا پایان مسابقات در دوحه می‌مانند تا از تیم ملی فوتبال قطر حمایت کنند و امیدوار هستند جام قهرمانی در نهایت به این تیم برسد.

    دیگر هوادار عربستانی پس از اینکه تیم ملی قطر توانست به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند؛ با توجه به حذف تیم ملی کشورش گفت که قطر شایسته قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا