اخبار روز

جام جهانی فوتبال ساحلی| صدرنشینی شیرین ایران با شکست تاهیتی/ تقابل با امارات در یک چهارم نهایی – بلادنیوز

  • جام جهانی فوتبال ساحلی| صدرنشینی شیرین ایران با شکست تاهیتی/ تقابل با امارات در یک چهارم نهایی – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در گروه B جام جهانی فوتبال ساحلی، از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) برای تعیین صدرنشین گروه، به مصاف تاهیتی رفت و توانست این تیم را با نتیجه 5 بر 3 شکست دهد.

    نتیجه این دیدار در 12 دقیقه اول با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت و در وقت دوم، تاهیتی با زدن 2 گل، پیش افتاد اما در ثانیه‌های پایانی این نیمه، «حمید بهزاد‌پور» با زدن گل اول ما، اختلاف را به یک گل رساند. در وقت سوم هم ایران پس از گذشت 4 دقیقه توانست توسط «سیدمهدی میرجلیلی» گل تساوی را به ثمر برساند. این پایان کار برای شاگردان «علی نادری» نبود و حمید بهزادپور شب خوبش را کامل کرد و با زدن یک شوت دیگر گل دوم خود و سوم ایران را به ثمر رساند.

    دو دقیقه پس از گل سوم، «موحد محمدپور» فرصت گلزنی داشت و ضربه سر این بازیکن با دخالت بازیکن تاهیتی تبدیل به گل چهارم ایران شد و «محمدعلی مختاری» هم گل پنجم را در 2 دقیقه پایانی وقت سوم به ثمر رساند تا ایران با این پیروزی شیرین، صدرنشین گروه B شود و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم دوم گروه A یعنی امارات (میزبان مسابقات) برود. این مسابقه ساعت 19:30 پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. تاهیتی هم به عنوان تیم دوم گروه B باید با ایتالیا صدرنشین گروه A بازی کند.

    تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دو بازی اول هم اسپانیا و آرژانتین را شکست داده بود و با 7 امتیاز در صدر گروه B قرار گرفت و تاهیتی هم با 6 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت. آرژانتین و اسپانیا هم با 3 و بدون امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

    نتایج سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:

    مصر 5 ـ آمریکا 4

    آرژانتین 5 ـ اسپانیا 4

    ایتالیا صفر (1) ـ امارات صفر (3)

    با توجه به پیروزی امارات در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا، هر دو تیم 6 امتیازی شدند، اما ایتالیا به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین گروه A شد.

    تیم ملی فوتبال ساحلی ایران , تیم ملی فوتبال ساحلی ایران , تیم ملی فوتبال ساحلی ایران , تیم ملی فوتبال ساحلی ایران , تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ,

    «جانی اینفانتینو» رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از نزدیک نظاره‌گر دیدار ایران و تاهیتی بود.

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا