اخبار روز

لیگ قهرمانان آسیا| راهیابی نمایندگان ازبکستان به دور بعد/ صعود سپاهان خیلی نزدیک به قطعی – بلادنیوز

  • لیگ قهرمانان آسیا| راهیابی نمایندگان ازبکستان به دور بعد/ صعود سپاهان خیلی نزدیک به قطعی – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، دوشنبه شب در دیدارهای دور پایانی گروه B لیگ قهرمانان آسیا تیم‌ الفیصلی اردن با نتیجه 2 بر یک از سد شارجه امارات گذشت. گل نخست این بازی را فراس بالعربی در دقیقه 34 برای شارجه ثبت کرد و از طرف دیگر رزق بنی هانی (90) و رفیق الکامرجی (7+90) برای الفیصلی گل زدند.

    در دیگر بازی این گروه السد قطر با حضور محمدامین حزباوی برابر نسف قارشی ازبکستان نتیجه تساوی 2 – 2 را کسب کرد. ماتئوس اوریبه (5 – روی پاس حزباوی) و بغداد بونجاح (4+90) گل‌های السد را به ثمر رساندند و دو گل تیم ازبکستانی را جابا جیگاوری (83 و 90) وارد دروازه السد کرد.

    پیروزی تشریفاتی نیروی هوایی در رویارویی حریفان سپاهان

    در جدول رده‌بندی گروه B نسف قارشی با 11 امتیاز صدرنشین شد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. تیم‌های السد (هشت امتیاز)، شارجه (هشت امتیاز) و الفیصلی اردن (چهار امتیاز) نیز رتبه‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

    امشب همچنین در دیدار همزمان دور پایانی گروه D لیگ قهرمانان آسیا نوبهار ازبکستان 2 بر یک در خانه مومبای سیتی هند پیروز شد و با کسب 13 امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت. نماینده ازبکستان با کسب این پیروزی پس از الهلال عربستان صدرنشین جواز صعود را دریافت کرد.

    برای نوبهار در این بازی جمشید اسکندروف (29) و جووان دوکیچ (4+45) گل زدند. کایاتی در دقیقه 15 هم تک گل مومبای سیتی را به ثمر رساند.

    از بین تیم‌های دوم گروه‌های پنج‌گانه غرب آسیا پاختاکور هفت امتیاز (تفاضل گل صفر) از پنج بازی، السد قطر هشت امتیاز (تفاضل گل 4+) از شش بازی، سپاهان ایران 10 امتیاز از پنج بازی، نوبهار ازبکستان 13 امتیاز از شش بازی و پرسپولیس هشت امتیاز (تفاضل 1+) از پنج بازی را به ثبت رسانده‌اند.

    در این بین صعود نوبهار با 13 امتیاز به دور بعد قطعی شده است. سپاهان هم بدون توجه به نتیجه دیدار مقابل الاتحاد صعود کرده است، مگر اینکه در این بازی با نتیجه‌ای سنگین شکست بخورد و پاختاکور در دیدار فردا الفیحای عربستان را با اختلاف بالا از پیش رو بردارد.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا