اخبار روز

کشتی آزاد قهرمانی آسیا| شکست سنگین نایب‌ قهرمان جهان و صعود عموزاد به نیمه‌نهایی – بلادنیوز

  • کشتی آزاد قهرمانی آسیا| شکست سنگین نایب‌ قهرمان جهان و صعود عموزاد به نیمه‌نهایی – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، مسابقات 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز (24 شهریور) در شهر آستانه قزاقستان آغاز شد و کشتی‌گیران کشورمان در اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند.

    علیرضا سرلک که طبق چرخه این فرصت را داشت که با قهرمانی در آسیا، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کند، در اولین مبارزه‌اش شکست سنگینی را مقابل حریف ژاپنی تجربه کرد.

    سرلک که در حضور همه مدعیان 57 کیلو، قهرمان کشور شده بود تا به مسابقات قهرمانی آسیا برود، 12-یک به ریکوتو آرای از ژاپن باخت و حالا برای آنکه شانس کسب مدال برنز آسیا را داشته باشد باید منتظر فینالیست شدن آرای بماند.

    تدبیر کادر فنی در مورد سنگین‌ وزن کشتی فرنگی جواب داد؛ سرنوشت قاسمی‌منجزی چه می‌شود؟

    در وزن 65 کیلوگرم، رحمان عموزاد که یک دور استراحت کرده بود، در  یک چهارم نهایی 6 بر صفر سنجر مختار از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید. عموزاد یکی از شاخص‌ترین کشتی‌گیرانی است که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد.

    او در پی مصدومیت پیمان بیابانی از ناحیه دنده، به جمع ملی‌پوشان آسیایی اضافه شد.

    در وزن 70 کیلوگرم، مرتضی قیاسی مرحله اول را باتوجه به عدم حضور عنایت‌ اولله پاکستانی روی تشک، پشت سر گذاشت و در ادامه با برنده مبارزه کشتی مصطفی احمداف از تاجیکستان و بین از سنگاپور مبارزه خواهد کرد.

    در وزن 79 کیلوگرم، امیرحسین کاووسی هم یک دور استراحت کرد و در مرحله بعدی با  برنده مبارزه خیدیر سیف الدین اف از بحرین و آدیلت ماراتبایف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

    در وزن 97 کیلوگرم، مجتبی گلیج دارنده مدال برنز سال 2021 جهان 12 بر صفر اولزیسایخان باسانتسوگت از مغولستان را برد تا دور بعدی با  تاکاشی ایشیگورو از ژاپن مبارزه کند.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا