اخبار روز

مسی برزیلی: رؤیای بازی برای بارسلونا را دارم/ لئو الهام‌بخش من است – بلادنیوز

  • مسی برزیلی: رؤیای بازی برای بارسلونا را دارم/ لئو الهام‌بخش من است – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، باشگاه بارسلونا مدتی است که وضعیت پدیده تیم فوتبال پالمیراس برزیل یعنی “استوائو ویلیان” ملقب به «مسینیو» یا «مسی کوچک» را زیرنظر گرفته؛ مهاجم 16 ساله‌ای که کارشناسان فوتبال آینده روشنی را برای او متصور هستند.

    بارسلونا پس از قطعی کردن خرید ویکتور روکه برزیلی که در سال 2024 به جمع کاتالان‌ها ملحق خواهد شد، اکنون به دنبال جذب دیگر پدیده برزیلی یعنی مسینیو است و در این خصوص مذاکراتی با آندره کِری مدیر برنامه‌های او داشته است.

    مسینیو به نشریه «موندو دپورتیو» چاپ کاتالونیا گفت: هوادار بارسلونا هستم و رؤیای بازی برای این تیم را دارم. مسی اصلی‌ترین الها‌م‌بخش من است. هر روز فیلم‌های بازی‌های او را می‌بینیم و چیزهای زیادی از آن می‌آموزم. هر کاری که لیونل می‌کند، عالی است و واژه‌ای برای توصیف او ندارم. سعی می‌کنم کارهایی که مسی در زمین انجام می‌دهد را تکرار کنم.

    مسی: این آرژانتین فاصله چندانی با بهترین بارسلونای تاریخ ندارد

    وی اظهار داشت: من و ویکتور روکه با هم دوست هستیم و خیلی خوب با هم کنار می‌‌آییم. وقتی فهمیدم او به بارسلونا پیوسته، خیلی خوشحال شدم. پیش از این با هم هم‌بازی بوده‌ایم و کسی چه می‌‌داند شاید روزی دوباره کنار هم در بارسلونا بازی کردیم.

    مسینیو پیش از این مورد توجه باشگاه‌های رئال مادرید و آرسنال هم قرار داشته است.

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا