اخبار روز

واژگون‌شدن خودروی «بن‌گویر» و زخمی‌شدن وی – بلادنیوز

  • واژگون‌شدن خودروی «بن‌گویر» و زخمی‌شدن وی – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بلادنیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مقابل مرکزی تجاری در شهر رمله و زخمی شدن وی خبر دادند.

     

    .

     

    این منابع افزودند: بن‌گویر به‌دلیل جراحات وارده به مرکز درمانی شامیر عساف منتقل شده است.

    بن‌گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
    بن‌گویر: افزایش ورود کمک‌ها به غزه اشتباه است

     

    شاهدان عینی این حادثه در گفتگو با رسانه‌ها مدعی شدند خودروی حامل ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شرایطی واژگون شد که در حال عبور از چراغ قرمز بوده است و این وزیر جنجالی نیز از بستن کمربند ایمنی خودداری کرده بود.

    گفته می‌شود آسیب‌دیدگی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خفیف بوده است. علاوه بر بن‌گویر، دختر، محافظ و راننده وی نیز دچار مصدومیت شدند.

    با این حال، «دافنا لیئل»، خبرنگار صهیونیست مدعی شد: بن‌گویر بر اثر واژگونی خودرویش در حادثه امروز دچار چند شکستگی در ناحیه دنده شده است و هم‌اکنون تحت نظر پزشکان قرار دارد.

    ویدئوی منتشرشده از لحظه واژگونی خودروی حامل بن‌گویر حاکی از آن است که این خودرو با عبور از چراغ قرمز و بدون رعایت قوانین و مقررات رانندگی با خودروی دیگری برخورد می‌کند و در نتیجه واژگون می‌شود.

    .

     

    همزمان «آمیت سیگال»، تحلیلگر شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد: در ماه‌های اخیر گزارش‌های متعددی از سوی پلیس اسرائیل در مورد تخلف خودروی ایتامار بن گویر در عبور از چراغ قرمز منتشر شده بود و آن‌گونه که شاهدان عینی تأکید دارند بن‌گویر این بار نیز با عبور از چراغ قرمز دچار این سانحه شد.

    پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شده است تحقیقات خود را در مورد دلایل حادثه واژگونی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسراییل آغاز کرده است، پلیس همچنین در تلاش است از وضعیت بسته بودن یا نبودن کمربند ایمنی بن‌گویر در زمان حادثه اطلاع حاصل نماید.

    انتهای پیام/+

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا