اخبار روز

شورای نگهبان: تنها راه حل فلسطین، نابودی رژیم صهیونیستی است – بلادنیوز

  • شورای نگهبان: تنها راه حل فلسطین، نابودی رژیم صهیونیستی است – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از ایسنا در بیانیه شورای نگهبان که با عبارت قرآنی «وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ» (آیه ۲۲۷ سوره شعراء) آغاز شده، آمده است: آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی، علیه فلسطینیان‌ و مردم مظلوم غزه در حال رخ دادن است، ادامه همان جنایاتی‌ است که دهه‌های قبل توسط رژیم صهیونیستی و با حمایت دول غربی آغاز شده است. ملت فلسطین‌ سال‌هاست با زور سرنیزه و فریب از خانه و سرزمین‌ خود رانده شده و فرزندان‌ بسیاری را در دفاع از حق مشروع خود از دست داده است.

    در این بیانیه همچنین آمده است: متاسفانه ظرف چند روز گذشته هم صهیونیست‌های جانی‌ با پشتیبانی تسلیحاتی و دیپلماتیک‌ آمریکا و هم‌پیمانانش‌ کثیف‌ترین‌ چهره خود را با کشتن‌ وحشیانه و ناجوانمردانه زنان و کودکان بیگناه پناه گرفته در بیمارستان‌ها و مناطق امن نشان داده و به جهانیان‌ یادآور شدند تنها راه چاره حل مساله فلسطین، مقاومت و مبارزه در برابر ظلم رژیم صهیونیستی‌ است.

    شورای نگهبان با محکومیت شدید جنایات‌ وحشیانه و خوی درندگی رژیم صهیونیستی عنوان کرده است که تنها راه حل مساله فلسطین، مقاومت، مبارزه و محو رژیم تحمیلی صهیونیستی است. در این راه ملت‌های آزاده جهان نیز باید در کنار فلسطین‌ بایستند و به خصوص حکومت‌های مسلمان نباید با فراموشی جنایت‌های متعدد رژیم اشغالگر خود، وظایف خود در برابر ظلم این رژیم را کنار بگذارند.

    در پایان این بیانیه ضمن عرض تسلیت به بازماندگان شهدای غزه در نتیجه جنایات اخیر، تاکید کرده است که ملت ایران همواره در کنار ملت مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود و اطمینان داریم این ظلم‌ها به زودی پایان خواهد یافت و خداوند در نتیجه ایستادگی و مقاومت مظلوم‌ و اتکال به خود، نصرت و پیروزی را نصیب‌ صاحبان‌ اصلی سرزمین‌های اشغالی خواهد کرد و دل‌های آنان را مطمئن، متحد و شاد خواهد کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا