اخبار روز

استقبال کودکان و نوجوان از کتاب «پرسش و پاسخ مهدوی» – بلادنیوز

  • استقبال کودکان و نوجوان از کتاب «پرسش و پاسخ مهدوی» – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی بلادنیوز،کتاب «پرسش و پاسخ مهدوی» یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های انتشارات جمکران است که برای مخاطب کودک و نوجوان نوشته شده و همزمان با نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) کتاب «پرسش و پاسخ مهدوی» به 55 هزارمین نسخه خود رسید.

    حجت‌الاسلام علی شعیبی براساس منابع شیعی کتابی برای گروه سنی کودک و نوجوان نوشته است برای پاسخ دادن به سؤالات آن‌ها درباره منجی. باید از هر فرصتی برای شناساندن امام زمان (عج) به نسل‌های جدید استفاده کنیم زیرا تربیت مهدی‌یاوران و مهدی‌باوران می‌تواند زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشد. یکی از این راه‌ها پاسخ دادن به پرسش‌های آن‌ها درباره امام زمان و گفت‌وگو با آن‌ها درباره حضرت حجت (عج) است.

    مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

    در کتاب پرسش و پاسخ مهدوی، مختصر به زندگی امام زمان (عج) و آینده ظهور ایشان، پرداخته شده و داستان بعضی از تشرفات به خدمت ایشان نقل شده است. پاسخ‌های این کتاب غالباً از احادیث مشهوری گرفته شده که در رابطه با زندگانی امام زمان (عج) درکتاب های شیعه است. این کتاب 72 صفحه‌ای با تصویرسازی‌های عاطفه فتوحی کتابی جذاب و راحت‌خوان برای کودکان و نوجوانان به وجود آورده است که انتشارات کتاب جمکران آن را چاپ کرده است و در ایام ولادت امام عصر (عج) نسخه 55 هزارم آن واراد بازار کتاب شده است.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا