اخبار روز

محمدحسین لطیفی مشاور عالی فرهاد قائمیان در جشنواره رضوی شد – بلادنیوز

  • محمدحسین لطیفی مشاور عالی فرهاد قائمیان در جشنواره رضوی شد – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش گروه دین خبرگزاری بلادنیوز، مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) مشاورین این جشنواره و همچنین دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم رضوی را منصوب کرد.

    فرهاد قائمیان، مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) طی مراسمی که با حضور مدیران بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد، محمد حسین لطیفی را که از چهره های شناخته شده حوزه هنر و سینما است به عنوان مشاور عالی مدیر جشنواره و دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم رضوی، امیر حسین شفیعی را به عنوان مشاور اجرایی، وحید لک را به عنوان مشاور هنری، ابراهیم نیرومند را به عنوان مشاور ارتباطات و برنامه ریزی و ایوب آقاخانی را به عنوان مشاور فرهنگی و آموزش بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) معرفی کرد.

    جزئیاتی از جشنواره‌های چهارگانه شعر رضوی / مهلت ارسال آثار تا 25 اسفندماه 1402

    قائمیان در سخنانی در این مراسم گفت: از تک تک این بزرگواران که قبول زحمت کردند و مسئولیت بخشی از کار را به عهده گرفتند، تشکر می‌کنم و امید دارم که از تجربیات این افراد که هر کدام از نخبگان و خبرگان حوزه فرهنگ، هنر و سینما هستند، در بهتر برگزار شدن جشنواره بین المللی امام رضا(ع) بهره ببریم.

    در ادامه محمد حسین لطیفی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: امیدوارم در خصوص مسئولیتی که بر عهده بنده گذاشته شده به درستی نقش آفرینی کنم و در اشاعه فرهنگ رضوی که یک حال غریبی است مثمر ثمر باشم.

    دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم رضوی ادامه داد: کودکی و نوجوانی بنده به آقا امام رضا (ع) گره خورده و سال‌ها در سن نوجوانی در جهاد خراسان مشغول بودم و هم اکنون نیز در سن میانسالی حضرت امام رضا (ع) به بنده عنایت فرمودند تا عضو کوچکی از این مجموعه باشم و امیدوارم همه ما بتوانیم با بهره گیری دقیق و درست از ظرفیت ها، به گسترش و بسط فرهنگ رضوی در جامعه کمک شایان توجهی داشته باشیم.

    در پایان این مراسم حکم انتصاب مشاورین بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) اعطا شد.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا