اخبار روز

شلیک موفق موشک بالستیک دوربرد از ناو جنگی سپاه – بلادنیوز

  • شلیک موفق موشک بالستیک دوربرد از ناو جنگی سپاه – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از رجانیوز، سرلشکر حسین سلامی گفت: به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیشمرگ ملت بزرگ ایران و مصمم هستیم تا مقتدرانه با همه وجود از امنیت و منافع ملی و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم و مقابل همه تهدیدات و مخاطرات با همه قدرت بایستیم و از شکل‌گیری معادلات جدید در حوزه امنیت ملی کشور مقتدرانه جلوگیری کنیم.

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما مقابل هر توطئه و اقدام، حتماً عکس‌العمل‌های مناسب و سنگینی را نشان خواهیم داد و اقتدار، قدرت و اراده ما به اندازه شکست دادن هر ائتلافی از قدرت‌های بزرگ کاملا مهیا و در صحنه آماده است.

    سرلشکر سلامی با اشاره به قدرت نیروی دریایی سپاه، تصریح کرد: قدرت دفاع و تهاجم دریایی ما با ورود انبوهی از پهپادها، موشک‌های کروز و حتی موشک‌های بالستیک نقطه‌زن با قابلیت هدف قرار دادن شناورهای رزمی در دریا یک مجموعه بسیار پیچیده و در هم تنیده‌ای از توانمندی‌های به‌روز و پیشرفته و مدرن را نشان می‌دهد.

    وی ادامه داد:‌ در نیروی دریای سپاه ما چند دستاورد جدید داشتیم؛ اولین مسأله کار مشترک بین نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه پاسداران بود که با شلیک یک موشک بالستیک دوربرد از روی یک ناو جنگی با موفقیت انجام گرفت و این دستاورد جدید؛ بردِ نفوذ و قدرت دریایی ما را تا هر نقطه دلخواه افزایش داده است.

    فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین با اشاره به سایر توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: ناوهای اقیانوس‌پیمای ما می‌توانند در هر نقطه‌ای از اقیانوس‌ها ظاهر شوند و طبیعتاً وقتی می‌توانیم از آن‌ها موشک شلیک کنیم، هیچ نقطه امنی برای قدرتی که بخواهد برای ما ناامنی ایجاد کند، وجود ندارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا