اخبار روز

استقبال از کتاب «مرد ابدی» در نمایشگاه کتاب تهران – بلادنیوز

  • استقبال از کتاب «مرد ابدی» در نمایشگاه کتاب تهران – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بلادنیوز‌، کتاب «مرد ابدی» روایتی مستند،‌ بی‌نظیر و خواندنی از تاریخچه موشکی و زندگی پرفرازونشیب دانشمند برجسته و زمینه‌ساز تحقق وعده صادق، شهید حسن طهرانی‌مقدم در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

    حمید خلیلی، مدیر انتشارات شهید کاظمی، با اعلام این خبر به خبرنگار بلادنیوز گفت:‌ کتاب «مرد ابدی»، نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش غرفه در نمایشگاه کتاب تهران بوده است و مخاطبان در روزهای گذشته استقبال خوبی نسبت به کتاب نشان داده‌اند. با توجه به اینکه امروز و فردا شلوغ‌ترین روزهای نمایشگاه کتاب تهران را پیش رو داریم، پیش‌بینی می‌کنیم که چاپ نخست این کتاب به اتمام برسد.

    کتاب «مرد ابدی»؛ روایتی مستند از زندگی پدر موشکی ایران، شهید والامقام سردار حسن طهرانی‌مقدم به‌قلم معصومه سپهری از سوی انتشارات خبرگزاری بلادنیوز و با همکاری انتشارات شهیدکاظمی منتشر شده است و برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد. این اثر فاخر حاصل تلاش 13ساله سپهری است که با سبکی جدید در خاطره‌نگاری جنگ نوشته شده است.

    کتاب «مرد ابدی» , کتاب , حسن طهرانی‌مقدم ,

    سپهری که پیش از این با آثاری چون «لشکر خوبان» و «نورالدین پسر ایران» میان مخاطبان شناخته شده است، در اثر جدید خود ضمن روایت زندگی شهید طهرانی‌مقدم، به مجاهدت‌های این دانشمند برجسته در حوزه فناوری‌های هوافضا و ابتکارات او در پایه‌گذاری صنعت موشکی در ایران و طراحی موشک‌های مختلف پرداخته است.

    نگاه جامع نویسنده به بخش‌های مختلف زندگی شهید طهرانی‌مقدم سبب شده است «مرد ابدی» از وجوه مختلف نظامی، اجتماعی و فرهنگی برای مخاطب و به‌ویژه نسل جوان، اثری خواندنی و کاربردی باشد.

    «مرد ابدی» منبعی خوب برای ساخت ده‌ها اثر سینمایی است
    حدادعادل: نگارش کتاب هایی به مانند مرد ابدی کار زینبی است

    علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به غرفه انتشارات شهید کاظمی در شبستان اصلی مصلّای امام خمینی(ره) راهروی 21 غرفه 507 مراجعه و یا از طریق انتشارات خبرگزاری بلادنیوز ـ تماس با شماره تلفن 42139000 ـ اقدام کنند.

    همچنین علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی کتاب «مرد ابدی» می‌توانند به فروشگاه من و کتاب به‌نشانی https://manvaketab.com/pubbooklist/59974/ مراجعه کنند.

    انتهای پیام/

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا