اخبار روز

افزایش ۱۰ برابری ارائه خدمات به خانواده ایثارگران – بلادنیوز

  • افزایش ۱۰ برابری ارائه خدمات به خانواده ایثارگران – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، میثم جعفری، مدیر‌عامل «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» در خصوص فعالیت‌های این سازمان گفت: «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» در راستای کوچک‌سازی مجموعه‌های دولتی و با هدف ارائه خدمات با کیفیت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از ادغام چند شرکت و موسسه ایجاد شده و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی در حال فعالیت است.

    جعفری با اشاره به اینکه سازمان سیاحتی کوثر در گذشته یک سازمان خدماتی در حوزه گردشگری بود، گفت: با تغییرات ایجاد شده در ساختار و فعالیت‌ها، در طول سال گذشته این سازمان خدمات متنوعی را در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه داده که در سال جدید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته میزان خدمات بیشتر خواهد شد.

    تکمیل وجه 6 هزار و 464 ایثارگر برای دریافت خودرو داخلی

    میثم جعفری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در دو سال اخیر افزود: در سال گذشته «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» حدود 340 میلیارد تومان خدمات در قالب استفاده از خدمات اقامتی در گروه هتل‌های کوثر و خدمات فرهنگی، درمانی و ورزشی در مجموعه‌های تحت پوشش موسسه ایثار به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه گردیده که نسبت به سال 1401 شاهد رشد 10 برابری خدمات هستیم.

    مدیرعامل «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» با اشاره به ضرورت امکان استفاده عادلانه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از خدمات سازمان گفت: در سال 1402 سامانه آنلاین ارائه خدمات با حضور رییس جمهور محترم رونمایی شد که خانواده معظم شهدا و ایثارگران می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://shahedseyr.ir/  از خدمات ارائه شده استفاده نمایند.

    وی افزود: در سال جدید با همکاری سازمان‌ها و نهادها، امکان استفاده از خدمات فرهنگی از قبیل خرید از مراکز فروش کتاب، اپلیکیشن‌های فرهنگی و دیگر ملزومات با تخفیف ویژه توسط خانواده معظم شهدا و ایثارگران به این سامانه اضافه خواهد شد.

    وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 12 هزار نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به زیارت عتبات مشرف شده‌اند، گفت: در این خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه با همکاری بانک دی ارائه می‌شود .

    جعفری در پایان با اشاره به کمبود جدی امکانات در حوزه سیاحتی و گردشگری نسبت به تعداد خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در کشور گفت: تمام تلاش ما در سال جدید این است که مجموع تخت‌های اقامتی را افزایش دهیم. به همین منظور پیگیر هستیم تا 16 مرکز اقامتی موسسه ایثار را با اخذ مجوز از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری وارد مجموعه هتل‌های تحت پوشش نماییم، در صورت تامین اعتبار لازم، هتل‌هایی در مشهد خریداری می‌شود که در پایان سال حدود 2هزار و سیصد تخت به ظرفیت سیاحتی و گردشگری سازمان اضافه خواهد شد.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا