اخبار روز

هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح – بلادنیوز

  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بلادنیوز به نقل از روزنامه عرب‌نیوز، عربستان سعودی امروز دوشنبه در مورد خطرات حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به عنوان بخشی از کارزار “خونین” و “نظام‌مند” خود برای یورش به تمام مناطق نوار غزه و آواره کردن ساکنان آن هشدار داد.

    این هشدار پس از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی به ده‌ها هزار نفر در شهر رفح در جنوب غزه دستور داد تا اوایل روز دوشنبه آن منطقه را تخلیه کنند. این مسأله حاکی از این است که احتمالاً یک حمله زمینی به رفح که مدت‌ها از سوی صهیونیست‌ها وعده داده شده بود، قریب‌الوقوع باشد.

    رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد

    وزارت خارجه عربستان عنوان کرد که این کشور قاطعانه نقض مستمر قوانین بین‌المللی توسط نیروهای اسرائیلی که بحران انسانی در غزه را تشدید می‌کنند و تلاش‌های صلح بین‌المللی را تضعیف می‌نمایند، رد می‌کند.

    این وزارتخانه مجدداً درخواست عربستان را از جامعه بین‌المللی برای مداخله فوری به منظور توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطینی تجدید کرد.

    «فولکر ترک» مسئول حقوق بشر سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفت که دستورات اسرائیل برای جابه‌جایی فلسطینیان از رفح غیرانسانی است و آنها را در معرض خطر و بدبختی بیشتر قرار می‌دهد. او هشدار داد که چنین اقداماتی گاهی می‌تواند به جنایت جنگی تبدیل شود.

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا