اخبار روز

اهدای لاستیک مجانی به این راننده ها + برای دریافت لاستیک رایگان چه کار کنیم؟ – بلادنیوز

  • اهدای لاستیک مجانی به این راننده ها + برای دریافت لاستیک رایگان چه کار کنیم؟ – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «به ۴۰۰ راننده‌ای که بیشترین تراکنش و دریافت مبلغ کرایه از مسافران را در نرم افزار شهرزاد داشته باشند، طی مراسمی که به مناسبت نیمه مبارک شعبان برگزار می‌شود، لاستیک رایگان اهداء خواهد شد.»

    سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: رانندگان تاکسی در تهران برای دریافت کرایه از طریق سامانه پرداخت الکترونیک بسته‌های تشویقی می‌گیرند.

    شادی مالکی گفت: در موضوع دریافت کرایه به صورت الکترونیکی، به ۴۰۰ راننده‌ای که بیشترین تراکنش و دریافت مبلغ کرایه از مسافران را در نرم افزار شهرزاد داشته باشند، طی مراسمی که به مناسبت نیمه مبارک شعبان برگزار می‌شود، لاستیک رایگان اهداء خواهد شد.

    وی در خصوص جزئیات این طرح افزود: با توجه اینکه بیشتر تراکنش‌ها از طریق عابر بانک‌ها انجام می‌شود و مردم دیگر کمتر پول نقد همراه دارند یکی از مشکلات عمده‌ای که رانندگان تاکسی و مسافران با آن مواجه هستند، پرداخت کرایه نقدی در تاکسی‌ها است.

    سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: براین اساس با تدبیری که شهرداری تهران اندیشید از طریق نرم افزار کاربردی شهرزاد پرداخت الکترونیکی امکانپذیر شده است.

    اقدام جالب یک راننده تاکسی در فضای مجازی سروصدا کرد. این راننده ر صندلی عقب خودرو کلمن شربت و یخ گذاشته و به مسافران تعارف می‌کند.

    مالکی افزود: مسافران بعد از اینکه نرم افزار کاربردی شهرزاد را بر روی تلفن همراه خود نصب کردند، می‌توانند با اسکن رمزینه‌ای (کیو آر کد) که بر روی شیشه تاکسی‌ها نصب شده است، کرایه خود را پرداخت کنند.

    سرپرست سازمان تاکسیرانی گفت: بلافاصله بعد از واریز کرایه، پیامک پرداخت کرایه مانند تراکنش‌های بانکی برای رانندگان ارسال می‌شود.

    وی به رانندگان تاکسی درباره بازگشت کرایه مسافران در قالب پرداخت الکترونیکی به حساب آن‌ها اطمینان خاطر داد و گفت: با مسئولان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) نشستی داشتیم و مقرر شد در ۲۴ ساعت دو مرتبه واریز کرایه به حساب راننده اتفاق بیفتد و نگرانی رانندگان درباره دریافت نکردن به موقع کرایه برطرف شود.

    مالکی گفت: طبق قانون برنامه چهارم در ۶ ماه اول امسال باید ۲۰ درصد پرداخت‌ها در تاکسی‌های تهران هوشمند انجام می‌شد، اما به علت آشنا نبودن شهروندان با نرم افزار شهرزاد این اتفاق نیفتاده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا