اخبار روز

اورازوف: مقابل ایران تیم نبودیم – بلادنیوز

  • اورازوف: مقابل ایران تیم نبودیم – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز، مرگن اورازوف پس از شکست 5 بر صفر تیم ملی فوتبال ترکمنستان مقابل ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 گفت: نمایش و بازی بدی داشتیم. مقابل ایران به عنوان یک تیم بازی نکردیم و هر کسی به صورت انفرادی برای خودش بازی می‌کرد. به صورت انفرادی هم بازیکنان ایران بهتر هستند.

    وی افزود: همچنان به کارمان ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم تاکتیک‌های بهتری را اجرا کنیم و بتوانیم آن شکلی که داریم، بدست بیاوریم. برخی وقت‌ها این شکست‌ها لازم است تا تیم را دوباره جمع کنیم.

    تیم ملی پرگل برد و تلفات داد + فیلم و جدول

    اورازوف در مورد عدم حضور میندازوف برای این دیدار تصریح کرد: در آخرین تمرینی که قبل از آمدن به ایران داشتیم، دروازه‌بان و یک دفاع را از دست دادیم. تعویضی‌هایی داشتیم که می‌توانستند جای آنها را پر کنند و بهانه‌ای نیست که باخت را قبول نکنیم. مصدومیت این بازیکن هم به ما ضربه زد.

    سرمربی تیم ملی فوتبال ترکمنستان در پاسخ به این سوال که آیا گل زودهنگام ایران برنامه‌های تیمش را بهم ریخت، گفت: سعی می‌کنیم تاکتیک‌های جدید پیاده کنیم و این موضوع یکی دو روزه جواب نمی‌دهد. بازهم می‌گویم بهانه‌ای برای این نتیجه نیست و سعی می‌کنیم درس بگیریم و به کمک هواداران در ترکمنستان بازی بهتری ارائه دهیم.

    اورازوف درباره اینکه آیا تصور می‌کرد تماشاگران ایرانی در تعطیلات نوروز چنین استقبالی از بازی داشته باشند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانستیم میانگین تماشاگران چقدر است ولی انتظار استقبال داشتیم چون می‌دانستیم فوتبال در ایران ورزش محبوبی است. شاید در ترکمنستان تماشاگران بیشتر از این هم به ورزشگاه بیایند و استقبال کنند.

    وی در رابطه با خوش و بش با سردار آزمون پیش از شروع بازی گفت: این مسئله نشان دهنده احترام است و قدردان او هستم. سردار در کشور ترکمنستان بازیکن خیلی محبوب است و همیشه او را به عنوان بازیکن خودمان دنبال و تشویق می‌کنیم. متأسفانه وسط بازی مصدوم و تعویض شد و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا