اخبار روز

همراه با رهبری در راهروهای نمایشگاه کتاب – بلادنیوز

  • همراه با رهبری در راهروهای نمایشگاه کتاب – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، در مستند «غیر رسمی6» قسمتی از سیره عملی رهبر انقلاب دیده می‌شود که برای مردم کمتر دیده شده است؛ قسمت‌های یک تا پنج این مستند مربوط به جلسات پنجشنبه‌ای رهبر انقلاب با گروه‌های مختلف خبرگان جامعه بود و در این قسمت، تصاویر دیده نشده از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب و خاطراتی از مسئولین و افراد مختلف مرتبط با حوزه کتاب به تصویر کشیده شده است.

    قسمت ششم این مستند به روایت نسبت رهبر انقلاب و کتاب پرداخته که روایتی مفصل، پرجزئیات و دارای ماجراهای مختلف است به طوریکه مخاطب احساس می‌کند همراه با رهبری در راهروهای نمایشگاه کتاب قدم می‌زند یا در جلسات غیررسمی و صمیمانه‌ای که با شاعران و نویسندگان دارند، روی زمین نشسته، به حرف‌هایشان گوش می‌سپارد و با شوخی‌هایشان می‌خندد.

    نمایشگاه کتاب و باز جایِ خالی یک کتاب باز در تلویزیون!

    چهره پدرانه رهبر انقلاب در این مجموعه مستندها کاملاً هویداست و این آثار توانسته است از میان آرشیو دفتر نشر مقام معظم رهبری چهره متفاوتی از رهبر انقلاب ارائه کند که پیش از این کمتر به آن پرداخته شده بود. قسمت ششم مجموعه مستند «غیر رسمی» روایتی از انس رهبر انقلاب با کتاب و اهالی فرهنگ را به مخاطبان نشان می‌دهد.

    بخشی از مستند به پخش تصاویری از حضور رهبری در ادوار مختلف نمایشگاه‌های کتاب می‌گذرد و بخشی دیگر هم مصاحبه با وزرای ارشاد و مسئولان فرهنگی وقت است از علی لاریجانی و احمد مسجد جامعی گرفته تا غلامعلی حداد عادل، سیدعباس صالحی و محمدحسین صفار هرندی.

    از میان شاعران و نویسندگانی که در این مستند با آنها گفت‌وگو شده است می‌توان به نام هایی چون اسماعیل امینی، ناصر فیض، راضیه تجار، مرتضی سرهنگی و محمدرضا سرشار اشاره کرد.

    علاقه‌مندان می‌توانند مستند «غیر رسمی6» را امشب یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه حوالی ساعت 22 از قاب افق سیما به تماشا بنشینند.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا