اخبار روز

این بار بایدن ترامپ را مسخره کرد – بلادنیوز

  • این بار بایدن ترامپ را مسخره کرد – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بلادنیوز، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در سان‌فرانسیسکو دونالد ترامپ را مورد تمسخر قرار داد و آرزو کرد ای‌کاش رئیس جمهور سابق کمی سفیدکننده به خود تزریق می‌کرد.

    بایدن در این گردهمایی انتخاباتی افزود که دوران ریاست‌جمهوری رقیب جمهوری‌خواهش، پرهرج‌ومرج بود و رأی‌دهندگان باید این موضوع را به‌یاد داشته باشند.

    رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: به‌یاد دارید که او پیشتر گفته بود؛ “بهترین کاری که باید انجام دهید فقط تزریق سفیدکننده در بازویتان است؟”، این چیزی بود که او می‌گفت، من آرزو می‌کنم او این کار را اندکی با خودش انجام دهد.

    ترامپ پیشتر در ماه‌های ابتدایی دوران همه‌گیری کووید19 در سال 2020، گفته بود تزریق داخلی نوعی ماده ضدعفونی‌کننده مانند سفیدکننده و یا الکل ایزوپروپیل به مقاومت افراد در برابر ویروس کمک می‌کند.

    بایدن همچنین به نامه‌های عاشقانه ارسال‌شده برای ترامپ از سوی کیم جونگ اون رئیس کره شمالی اشاره کرد در حالی که وی به‌اشتباه کیم را رئیس جمهور کره جنوبی نامید.

    ترامپ در آن زمان با رئیس کیم دیدار و در این دیدارها نامه‌هایی را با او ردوبدل کرد، نسخه‌هایی از این نامه‌ها در کاخ سفید نگه‌داری می‌شود.

    این در حالی است که سخنگوی کمپین ترامپ تاکنون به این اظهارات بایدن واکنشی نشان نداده است.

    بایدن همچنین در 24 آوریل در واشنگتن گفته بود ترامپ به خود سفیدکننده تزریق کرده است و تمام آن به‌سمت موهایش رفته است.

    در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

    انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می‌شود. نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیشتازی بسیار اندکی نسبت به دونالد ترامپ دارد.

    تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
    توجه ویژه کمپین ترامپ به نیکی هیلی به‌عنوان معاون
    ترامپ به‌علت نافرمانی از دستور دادگاه هزار دلار جریمه شد

    انتهای پیام/+

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا