اخبار روز

سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم – بلادنیوز

  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم – بلادنیوز

    – اخبار استانها –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز از تبریز، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان از جمله انگشتجان شبستر سیل رخ داده است، گفت: سیل امروز هیچ گونه تلفات جانی به دنبال نداشته است و منجر به ورود خسارت به حدود 4 دستگاه خودرو شد.

    فرماندار شهرستان شبستر نیز گفت: علی رغم هشدارهای هواشناسی تعدادی از گردشگران از آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودروهای خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می روند.

    جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به چند خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیروهای ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودروها به بیرون کشیده شد.

     با اشاره به وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج گفت:علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران استان آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک کرده بودند و خودشان به سمت ارتفاعات رفته بودند.

    وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به دو خودروی گردشگران شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان شبستر در محل حضور یافته و خودرو‌ها را بیرون کشیده شد.

    .

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا