اخبار روز

بیانی: دربی ۱۰۳ جنگ نابرابر است – بلادنیوز

  • بیانی: دربی ۱۰۳ جنگ نابرابر است – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز، درباره یکصدوسومین دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس که چهارشنبه شب در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر برگزار می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم شاهد بازی خوبی باشیم. همه کسانی که فوتبال را دوست دارند، منتظر این بازی هستند. دو تیم بالای جدول قرار دارند و مسابقه 6 امتیازی است.

    زمان دربی 103 تغییر نکرد/ استقلال ـ پرسپولیس؛ چهارشنبه در آزادی

    وی افزود: پرسپولیس در نیم فصل بازیکنان خیلی خوبی گرفت اما استقلال بازیکن خاصی جذب نکرد و این مسابقه جنگ نابرابر است. با این حال، هر تیمی شرایط روحی خوبی داشته باشد و موقعیت را درک کند، برنده می‌شود. بازیکنان استقلال باید از تجربیات مربیان‌شان استفاده کنند و استرس نداشته باشند و منطقی بازی کنند. بازیکنان دو تیم نباید وارد درگیری شوند و طوری بازی کنند که خودشان از بازی لذت ببرند. وقتی بازیکن در زمین لذت ببرد، تماشاگران هم لذت می‌برند. فکر می‌کنم با توجه به شرایط دو تیم، یکی از بهترین دربی‌ها را شاهد باشیم.

    بازیکن پیشین استقلال در رابطه با پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی 103 تصریح کرد: پیش‌بینی سخت است. این بازی لحظه‌ای است و دیداری نیست که بگوییم استقلال صد در صد می‌برد یا پرسپولیس. در دیدارهای اخیر تیمی برنده شده که از موقعیت‌های لحظه‌ای‌اش استفاده کرد. همه منتظر یک اشتباه برای زدن ضربه هستند. صددرصد دوست دارم استقلال برنده شود ولی پیش‌بینی نتیجه سخت است.

    بیانی در خصوص خاطراتش از دربی یادآور شد: بهترین دربی که به خاطر دارم مربوط به سال 1361 است که 120 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند به طوری که روی چراغ برق هم نشسته بودند. ما خیلی جوان بودیم. ناصر حجازی درون دروازه قرار داشت و او برای ما انرژی بزرگی بود. پرسپولیس تیم بهتری نسبت به ما داشت ولی یک بر صفر بردیم. خوبی آن دربی عدم بی‌احترامی بازیکنان و درگیری‌ها بود، یعنی تماشاگران لذت بردند و بین بازیکنان نیز درگیری بوجود نیامد. کسی به زمین نیامد و چیزی به زمین پرتاب نشد. الان شرایط خیلی بد شده است و یکسری از تماشاگرنما موقع زدن کرنر، بطری به سمت بازیکن پرتاب می‌کنند. این کارها زشت است. در انگلیس تماشاگران به تیم‌های‌شان تعصب دارند و زمانی که ناراحت می‌شوند پرچم سفید نشان می‌دهند. اینجا یکسری‌ بطری به زمین پرت می‌کنند یا به چشم بازیکنان لیزر می‌اندازند. بازیکنان هم نباید تنشی در زمین ایجاد کند که باعث تحریک تماشاگر شود.

    وی گفت: بدترین دربی سالی بود که هر چه زدیم وارد دروازه نشد و پرسپولیس برنده شد. خودم توپی زدم که مرتضی فنونی‌زاده از روی خط برگرداند.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا