اخبار روز

رییس سازمان محیط زیست: یوزهای ایرانی قطعا به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا خواهند کرد – بلادنیوز

  • رییس سازمان محیط زیست: یوزهای ایرانی قطعا به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا خواهند کرد – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از ایرنا، رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به عملکرد شیربچه‌های ایران و تعصبی که اعضای تیم ملی فوتبال به کشور خود دارند، در این دوره از رقابت‌ها پس از غلبه بر قطر به فینال رسیده و قهرمان می‌شوند.

    علی سلاجقه روز چهارشنبه – ۱۸ بهمن ماه – پس از جلسه هیأت وزیران و در حیاط دولت به خبرنگاران درباره موفقیت‌های اخیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط تیم ملی و عملکرد شیربچه‌های ایران و تعصبی که اعضای تیم ملی فوتبال به کشور خود دارند، تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از رقابت‌ها پس از غلبه بر قطر به فینال رسیده و قهرمان می شود.

    رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور درباره اینکه گلزن یا گلزنان تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر، کدامیک از بازیکنان خواهند بود، افزود: به طور قطع مهاجمان تیم ملی موفق به گلزنی خواهند شد و پس از سال ها سبب حضور ما در فینال جام ملت‌های آسیا و پس از آن قهرمانی می‌شوند.

    همچنین پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه این سازمان همانند شب‌های گذشته پخش پوشش زنده مسابقه ایران و قطر را انجام خواهد داد، برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

    تیم ملی فوتبال ایران امروز چهارشنبه و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قطر، میزبان مسابقات صف آرایی می کند و در صورت پیروزی به فینال این دوره از مسابقات خواهد رسید.

    شب گذشته نیز تیم ملی فوتبال اردن با برتری ۲ بر صفر برابر کره جنوبی، برای نخسیتن بار در تاریخ این کشور به فینال جام ملت‌های آسیا رسید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا