اخبار روز

پیام قسام خانواده‌های اسرائیلی را به خیابان کشاند؛ جنگ را پایان دهید – بلادنیوز

  • پیام قسام خانواده‌های اسرائیلی را به خیابان کشاند؛ جنگ را پایان دهید – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه عبری خبرگزاری بلادنیوز، روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی که در پایگاه آنلاین خود امروز شنبه منتشر شد اعلام کرد، خانواده اسرای اسرائیلی موجود در غزه در واکنش به مخالفت نتانیاهو در برگزاری نشست دیگری با آنها، تهدید کردند دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

    به نوشته این رسانه عبری زبان، یکصد نفر از خانواده اسرای دربند در غزه با متهم کردن نتانیاهو به تلاش برای ایجاد اختلاف بینها آنها تاکید کردند، نخست وزیر از این طریق می‌خواهد که به خواست آنها پاسخ ندهد.

    رونان تسور مدیر اطلاع رسانی تجمع اهالی اسرای اسرائیلی در غزه در این رابطه گفت: خانواده (اسرا) در نشستی تصمیم گرفتند به مقابله با تلاش‌های نتانیاهو برای ایجاد تفرقه بین خود بپردازد.

    تسور افزود: آنچه که امروز از اقدامات و عملیات نظامی در غزه می‌بینیم با تلاش‌های اعضای خانواده این اسرا برای آزادی آنها در تضاد قرار دارد.

    به گفته وی، خانواده‌های اسرا تهدید کردند دست به اعتصاب نامحدود خواهند زد، آنها به نتانیاهو تا شامگاه شنبه مهلت داده‌اند تا در نشستی با کابینه جنگ خود زمینه بازگشت فرزندانشان را فراهم کند.

    نتانیاهو تاکنون به این خواست خانواده اسرا واکنشی نشان نداده است اما رسانه‌ها اعلام کردند وی قرار است شامگاه شنبه در (کریا) مقر وزارت جنگ اسرائیل در تل‌آویو نشست مطبوعاتی داشته باشد.

    در همین راستا خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو بعد از پیامی که عصر شنبه گردان‌های عزالدین قسام تحت عنوان زمان رو به پایان است منتشر و تصاویر شماری از اسرای در اختیار خود را منتشر نمود، دست به تظاهرات زدند.

    تظاهرات کنندگان ضمن ضمن نصب ساعتی الکترونیکی که شمارنده روزها و قایق و ثانیه‌های سپری شده از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی است، خواستار بازگشت فوری اعضای خانواده شد از طریق مبادله با مقاومت شدند.

    آنها دیروز نیز در پیامی به نتانیاهو خواهان توقف فوری عملیات نظامی ارتش اسرائیل در نوار غزه شده بودند.

    خانواده اسرا بعد از انتشار خبر کشته شدن سه اسیر صهیونیست به دست نظامیان صهیونیست در محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه خواهان توقف فوری جنگ در غزه شدند تا اسرا بتوانند زنده بازگردانده شوند.

    اسرائیل در ترور خبرنگاران رتبه نخست جهان را دارد
    معاریو: اسرائیل شانسی برای پیروزی ندارد
    حمله پهپادی حزب الله به پایگاه‌ «یعرا» ارتش اسرائیل، گام جدید مقاومت برای تغییر معادلات میدانی/گزارش اختصاصی
    رسانه عبری خطاب به کابینه جنگ: حتی یک اسیر را هم با عملیات نظامی نتوانستید آزاد کنید

    روزنامه معاریو در گزارشی در این رابطه به نقل از خانواده یکی از اسرای صهیونیست نوشت: هیچ شانسی برای نجات ربوده شدگان (اسرا) از طریق راه‌های نظامی وجود ندارد، واقعیت این امر را به اثبات می‌رساند، نه راه نظامی وجود دارد و نه زمانی برای انجام آن هست.

    این خانواده در پیام خود آورده است: به طور خلاصه به هر فردی که عقل و قلبی دارد باید بگوییم که اسرائیل باید توافق مبادله را بپذیرد، زیرا ما می‌خواهیم که گروگان‌ها زنده و امروز به خانه بازگرداندن نمی‌خواهیم آنها را در تابوت ببینیم.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا